Acum 35 de ani …

… pe vremea asta ar mai fi fost inca doua luni de trecut pana sa vin eu pe lume. Insa, ca o geamana nerabdatoare ce in mod clar a trebuit sa fiu, am avut alta parere. Era prea vara afara si prea mirosea a tei ca sa nu ma bucur de asta in mod direct. 

Asa ca …. asta sunt, in toata splendoarea mea de aproape leu, but still gemeni no matter what 🙂

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    Multi Ani Traiascaaaaaaa said,

    „sunt in curte, sub teiul ala mare, imbatat de miros si cu sampaniile in mana, privind pe cararuia pe care de obicei tu te intorceai Acasa”……

    LA MULTI ANI IOANĂ!

  2. 2

    Ioana_du said,

    ………………………………………………

    Iti multumesc 🙂
    Tot sub teiul ala sunt si eu, sa stii 🙂 Miroase prea bine ca sa plec vreodata de acolo 🙂

  3. 3

    Razvan said,

    La multi ani! si eu care credeam ca ai 25.

    ciudat, o femeie care isi face publica varsta 😀

  4. 4

    Cristian said,

    cum aproape leu? aproape rac 😀

    La multi ani! La multi ani! La multi ani!
    merit 3 prajituri… 🙂

    Razvan, eu nu credeam ca are 25, eu stiam ca are 25! 🙂

  5. 5

    Ioana_du said,

    Multam mult amandurora :))

    Razvane…..si daca nu imi fac publica varsta, ea tot aia e :))
    Cristi dear, da, intr-un fel am 25 de ani.
    Aproape leu pentru ca daca ma nasteam la timp….eram leu 🙂

  6. 6

    castleless said,

    aaaa…. la multi ani? … aaa…

  7. 7

    Ioana_du said,

    aaa … multumesc ….

    Stii ….cred ca …. ai fi putut sa-mi dai si mie macar un telefon … sau un SMS …. :)) :)) :))

  8. 8

    cartim said,

    La multi ani Ioana !!!
    Fericire multa si sa fii iuubita !!! 🙂
    Inca 100 la fel de tonica ca acum 🙂

  9. 9

    Ioana_du said,

    Iti multumesc mult Cartim draga 🙂
    100 de ani poate totusi nu…….. Hai sa fin rezonabili si sa zicem doar vreo 99 🙂

  10. 10

    Sa fii fericita in doua zodii si sa-ti creasca iarba astazi luni, zi inmiresmata de iunie.

  11. 11

    Ioana_du said,

    Iti multumesc 🙂

    Stii ca uneori putem influenta cresterea ierbii? Si chiar si aromele placutel 🙂

  12. 12

    imugur said,

    recunosc ca nu am mai fost de mult pe aici 🙂 la multi ani!

  13. 13

    Ioana_du said,

    :)) Multumesc!

    Realitatea e ca nu prea ai avut de ce sa vii, am avut zero randament la produs texte. Dar revin eu! :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

