De ce nu ma „fac” terapeut

Nu-mi plac oamenii care asteapta de la altii minuni. Nu imi plac cei care gasesc in evenimente exterioare scuza pentru ce nu le merge lor in viata conform propriilor standarde. Nu imi plac oamenii care asteapta de la ceilalti rezolvari miraculoase, raspunsuri la problemele pe care, odata posibil rezolvate, le multiplica oricum intr-o no win situation.

Nu imi plac aceia care nu sunt in stare sa accepte un alt punct de vedere decat al lor. Ii resping cu aproape dispret pe cei care se transforma in arici si arunca otrava cand sunt scuturati in loc sa fie compatimiti intr-una si inutil.

Nu imi place sa fiu prea aproape de tot soiul de dureri. Am constatat ca in afara de familie sunt putine persoane de care imi pasa real. Asta ……… pana la urma e un lucru bun. Am redescoperit in anturajul meu prezente care nu au plecat niciodata desi eu le credeam de mult pierdute. Erau insa acolo, asteptand sa am eu ochi sa le vad. Am gasit si cativa oameni noi fata de care simt respect si drag. Imi ajung 🙂 Nu am nevoie de furtuni din nimic, care duc la nimic. „Ex nihilo, nihil” 🙂

Last but not least, nu imi plac luptele cu morile de vant. Si nici nu ma consider eu detinatoarea secretelor fericirii vesnice.  Degeaba imi tot povesteam eu mie cum ca terapie, ca oameni, ca …  Nu 🙂 Oameni, dar nu terapie. Directia mea se pare ca e alta, si sunt recunoscatoare zilei de ieri pentru ca mi-a aratat asta asa de fara echivoc 🙂

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    IMi pare bbine ca ti-ai gasit „busola”care sa iti indice mereu N.
    Felicitari pentru alegerea facuta !!
    E mult mai bine asa, crede-ma.
    Bafta in continuare „-)

  2. 2

    Ioana_du said,

    Sa fie ! 🙂

    Ca de obicei ma sustii foarte mult, apreciez 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

