Gata!

Anul I a cam trecut. Mai am practica de specialitate, cu referat de predat in septembie, si ma pot considera studenta in anul II.

Sincera sa fiu, anul I nu mi-a adus chestii spectaculoase in ceea ce priveste „stiinta” mea. Mi-a adus insa o optica pe care nu o aveam si mi-a rearanjat niste lucruri in minte. Una peste alta, a fost un castig.

De azi sunt oficial in vacanta. Si mi-am redeschis si blogul, la insistentele cuiva la a carui parere tin. Acum….. probabil ca va trebui sa reincep sa si scriu ….

Cred ca si la asta te gandeai cand ai zis „redeschide blogul ACUM!!!” , nu?  :))

13 răspunsuri so far »

  1. 1

    Vei fii HR manager la o companie medie-mare in Spania.

    Promit.

    Cu conditia sa nu te mai superi ca vacarul pe sat si sainchizi iarasi blogul.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Asa. Asta cu Spania e musai, deci vezi ce faci :))

    Daca ma supar fac concedieri in masa, ca un HR de temut :)):))
    Acum ma scuzi un pic te rog, ma apuc de scris regulamentul de ordine interioara. En espanol!

  3. 3

    razicugura said,

    right on !

  4. 5

    Ioana_du said,

    Moah, de cand nu m-am mai blogarit prin propria casa nici nu mai stiu sa imi completez datele ca lumea.

    Tre’ sa mentionez si asta in regulamentul ala.

  5. 6

    cartim said,

    Ma bucur ca ai revenit 🙂 Am ce sa citesc !!

  6. 7

    cartim said,

    Fain blog are prietenul tau care „care comploteaza spre binele” tau 🙂 Felicitari !

  7. 8

    Ioana_du said,

    Cartim, intr-adevar, Dan are un blog interesant 🙂

    O sa mai postez si eu una-alta indata ce imi centralizez gandurile :))
    Deocamdata sunt bagata cu totul intr-o carte de AT organizational, si nu imi vine sa o las din mana :)) Poate pun pe forum cate ceva pe tema asta.

  8. 9

    Ioana_du said,

    :)):))
    Da’ de ce profesoara?? Nu ti-am zis ca ma fac HR manager? Ti-am, sigur ca ti-am :))
    Si te rog eu frumos, nu mai pomeni faza cu deschide larg ca simt imediat in nas miros de dentist. Si nu-i bine :))

  9. 10

    domnisoaraprofesoara, said,

    asta ptr ca nu stii bancu ala cu inimioara si picioarele 🙂

  10. 11

    Ioana_du said,

    :)) astept sa mi-l spui pe email :))

  11. 12

    Cristian said,

    mama, s’a redeschis! E pe bune! Eu credeam ca va dura ceva mai mult. Ioana, maine incepe un nou an. Cum te simti?

  12. 13

    Ioana_du said,

    Fabulos ma simt.
    Incepe anul tigrului de lemn cumva? 🙂

    Si eu credeam ca va dura mai mult, insa CINEVA a avut putere mare de convingere ;)) care a culminat cu „da, e si aia cu trimisul textelor pe mail o varianta, dar redeschide blogul!!! ACUM!!!” Asa ca na! L-am redeschis 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

