Buna dimineata!

Sunt adorabile diminetile in care, dupa trezire, Bia se strecoara la noi in pat si incepe un pic de pisiceala-pupaceala. Mereu ma intreb daca temperamentul ei este unul mai degraba calin ca …. asa e ea….. sau l-a capatat prin imitatie.  Insa imi trece repede „analiza”  🙂 si …….. pur si simplu ma bucur de pupaturile si mangaierile ei micute.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    Bucura-te de fiecare moment. Creste repede.
    Stii ca ai incercat sa-mi dai o leapsha mai demult si nu eram prea deschis la idee. Acum am primit una diferita, mi-am asumat-o si ti-am dat-o si tie.
    Vezi te rog pe blogul meu.:-)
    Duminica cu Bianca fericita!
    Asta iti doresc.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multam!

    Cat despre leapsa…. o gandesc, concep si public pe-aici 🙂

  3. 3

    Alle said,

    🙂
    ce…
    frumos !

  4. 4

    Ioana_du said,

    :-* Alle, esti o scumpa 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

