Immortals

YEEAAAAAHHHHHH !!!!!! YEEAAAAAHHHHHH !!!!!!YEEAAAAAHHHHHH !!!!!!YEEAAAAAHHHHHH !!!!!!YEEAAAAAHHHHHH !!!!!!YEEAAAAAHHHHHH !!!!!!

Strigat tare, cantat tare, ramas fara voce, „Heart of Steel” si „Warriors of the World” auzite live , piele de gaina , inca in delir …….

I sang with Manowar and I absolutely LOVED IT!

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Ioana a-nviat!
    Adevarat a-nviat!

  2. 2

    Ioana_du said,

    :))
    Ai idee cat am asteptat concertul asta? Din februarie il astept. Si a fost …… Oare cand or mai veni? 😀

  3. 3

    cartim said,

    Nu stiam eu unde se ascunde mica rockerita
    🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    Ei, nu stiai :))
    Am mai zis de multe ori ca asta ascult, numai ca am zis-o pe topicuri mai putin populate probabil :)):))
    Si … te rog frumos…. nu sunt asa mica. Am un metru juma’ :))

  5. 5

    Iulian said,

    No way!! You still and will forever rule!

    🙂

  6. 6

    Ioana_du said,

    WOOOOWWW!!! Welcome ;))
    Iata ca e si netul asta bun la ceva :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

