De-a telenovela. Cerveza y robot de cocina.

Cand se auzi soneria Esmeralda se repezi sa deschida usa si ramase ca traznita in prag. Prudencia era uda fleasca si se chinuia sa tina in brate un ditamai robotul de bucatarie plin cu bere.

– Ce faci mujer??? tipa Esmeralda cu isterie. Ce va zice omul ala cand te va vedea in halul asta?? Parul iti sta ca dracu, ti s-a intins rimelul si frumusetea asta de floare mauve este complet distrusa!

Uitandu-se cat de urat putea la verisoara ei Prudencia ii tranti robotul de bucatarie in brate si se repezi in dormitor. Eusebio, care se retrasese acolo pentru o siesta in avans, scoase un racnet de moarte.

-Es que io no puedo mas! suspina Prudencia si se tranti pe pardoseala.

-Basta, basta! incerca Eusebio sa o linisteasca. Uite, ai rochia zdrente si puti ca o carciuma ieftina! Ia tricoul asta al meu si schimba-te, ia de la vara-ta o fusta si apoi sterge-ti rimelul ala. Pana si eu m-am speriat si eu ……. Dumnezeu mi-e martor ca am vazut multe la viata mea.

Dupa 10 minute, proaspata si uscata Prudencia se ivi in usa sufrageriei. Pe masa asezata ca pentru sarbatoare trona robotul de bucatarie in care Esmeralda turnase ceva care se combinase dubios, vizualmente vorbind, cu berea. Oftand din greu Prudencia se aseza pe un scaun.

-Ma que passo, querida? intreba Esmeralda mangaind mana Prudenciei.

-Passo ca ma p… pe el de robot de bucatarie!

-PRUDENCIA!!! Tu eres una signora, una delicata! De ce vorbesti in halul asta? Asta nu e expresie auzita la noi in casa!!!

-Corect! raspunse Prudencia cu o lumina ciudata in ochi. Asta e o expresie auzita in autobuz, cand am lovit cu robotul cainele unei cucoane asezata pe scaun, si a schelalait cainele ala 20 de minute, pana am coborat! Apoi am auzit-o la taximetristul care era sa dea peste mine pentru ca din cauza robotului nu am vazu semaforul. In cele din urma am auzit-o la portarul vostru, care si-a prins degetul intre robot si usa pe care o tinea deschisa pentru mine si prin care m-am strecurat cu greu ….

-Ay, mi corazon! Hai, nu te mai necaji atata! Nici nu trebuia sa te cari cu asta dupa tine. Am hotarat sa cumpar salata gata facuta, si in loc de bere sa pun pe masa ice-tea. Sa ne mai modernizam si noi, sa nu ne creada omul asta niste mitocani! Prudencia!! PRUDENCIAAA !!!!

…………. Prudencia lesinase.

Lasă un răspuns

