E scris adanc.

La 6 fara 10 ceasul a sunat in timp ce eu visam o aiureala despre niste provizii (alimentare) pe care propuneam sa le facem la birou. Sefa departamentului ma aproba cu incantare cand m-a trezit nemernicul. Bine, sunt gata sa admit acum ca „trezit” este un eufemism la nivel inalt.

Pe parcursul zilei m-am „prins” de foarte putine lucruri pe care mi le-au zis ceilalti, m-am facut greu inteleasa, am depus eforturi imense sa nu adorm cu capul pe birou si mi-am „varsat” toate astea pe un  simpatic prieten (sorry Marty dear, dar una la mana ca la cate ai auzit tu de la mine in atatia ani ziua de azi a fost „parfum”, si a doua la mana ai apucat sa declari ca ti’s draga oricum, asa ca tzeapa ta!). 

Dupa ce mi-am revenit din dezamagirea produsa de o „fata Morgana” (cand ceasul de pe desktop parea a arata ora 3.55 in loc de 2.55; sunt in stare sa jur ca si-a batut joc de mine avec du cruel intentions) am avut REVELATIA: azi s-a manifestat efectul legii atractiei. Pe dos fata de cum ne dorim noi (cei „nomali” macar) sa se manifeste, dar na! daca pana si eu ajung sa critic tot ce misca…..  Ziua urmeaza sa culmineze cu un numar nepotrivit de kilograme indicat de cantarul din bucatarie (am mancat azi o baclava mare intreaga, plus tampeniile pe care le tot mananc de ceva vreme), apoi am sa ma cert cu sotul meu pentru vreun motiv oarecare (sunt al naibii de creativa la o adica), si de maine totul poate reveni la normal.

……….. acuma …….. nu ca as crede cine stie ce in legea atractiei, dar vreau sa ma dau si eu mare ca am citit mici chestii din astea care pentru unii inseamna inteligenta, ca se pare ca e la moda si eu sunt o tipa trendy.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    „plus tampeniile pe care le tot mananc de ceva vreme”= crantzanele ?
    „creativa” cand te certi cu sotul?
    Pai unde este echilibrata Ioana? Pisalogul( a se citi psiholog) Ioana?
    Se poate…. si toate de la „nemenicul” acela de ceas care a”indraznit”sa isi faca datoria 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    :)):)):))
    Cartim draga, sa-ti vezi ce articol „trag” pe forum! Ma lasi? Am invatat niste chestii super interesante despre tipare de comunicare 🙂 Sunt o detaliere a ceea ce am mai povestiti eu o data pe tema comunicarii persuasive, plus niste lucruri noi 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

