Lantul slabiciunilor

– Ba, sa-ti spun ce mi-a zis cumnata’miu.

– A!

– Vasile. Il stii pe Vasile! E al de s-a certat acum cateva saptamani cu maistrul Dogaru. Il stii pe Dogaru, e ala inalt cu mustata care se tine toata ziua dupa fustele aleia de la pontaj. O stii, e aia de crede ca e modela, aia de umbla numai in fuste scurte sau pantaloni mulati. Ca i-a si zis Grigore o data….. il stii pe Grigore? E ala care vine cu cana de cafea de acasa ca nu poate sa bea ca noi astilalti din plastic. E crescut in puf ala ba, nu e ca mine si ca tine! Nu e omu’ obisnuit cu lipsurile , eheheeeeiii!!! Ca si zapacititii astia mici de la incarcare rad de el. Mai ales ala micu, Nae. Il stii pe Nae? Maaare figura Nae! E ala mic si slabanog si sifonat de zici ca mereu doarme in ploaie. E fi’su lu’ un baiat care l-am avut eu in echipa acum cativa ani, bun baiat. Nu-l stii, ca nu erai la noi atunci. Era baiat muncitor si respectos ta’su lu’ Nae. Acu’ e zugrav pe la nu’sh ce smecher care are o firma d’asta de aranjari de case si apartamente si astea. Da’ ce spuneam?

– „sa-ti spun ce mi-a zis cumnata’miu”

– Tu ai cumnat, ba ?!?

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    Cristiana said,

    Buna dimineata, Ioana!! Am ras cu pofta mare… parca esti viata mea.. uite asa, fara sa ai cumnati, dar toata lumea in jurul meu crede ca eu sunt la curent cu viata a vreo 30 milioane de oameni (din care nu 20siCeva sunt de la noi din tara!!)… Cand ma fac mititica in coltul meu si astept sa le treaca – cand zgarii si musc zicand ca nu-s eu o bleaga!! Stai sa vezi!!
    „Aaa?!.. Cum asaaa?!… Nu stii?! Pai cum nu stii draga?!.. Da’tu pe ce lume traiesti?!..Ca’toa’lumea stie?! Esti chiar precisa?!.. Stii, scuza ma am luat cuvaantul asta cu precisa si nu mai scap de el… Aaa! Ce spui, si cuvantul asta cu Stii?!.. Daa?! nu mi-am dat seama.. Dar chiar asa nu cred ca ti-am spus… Cum de 10 ori la rand.. Oare esti precisa??

    Cand cica te ocupi de spiritualitate, cand pretinzi ca intelegi lumea… oare o fi bine sa taci la nesfarsit?? …ăăă.. Precis???

    P.S. Pupat, strans bine in brate.. da’stii.. bine de tot!!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Cristiana … uite niste imbratisari stranse de tot si de la mine >:D:D:D:D<

  3. 3

    Cristiana said,

    >:D:D< !!!
    Spor la toate toate trebşoarele tale!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

