Leapsa cu autoportret

(preluata de la bunul meu Dan, care ma pune sa ma caracterizez dupa cum mi-o cer cuvintele bolduite)

Sunt un mic curcubeu;

As vrea sa inving teama fata de culoare a unor persoane care imi sunt dragi;

Pastrez cu drag amintiri frumoase;

Mi-as dori sa stiu sa ii invat pe intoleranti despre toleranta;

Nu imi place intunericul, in niciunul din sensurile pe care i le dau eu;

Ma tem de bariere si spatii inchise. Si ca atare de drumuri inchise, oameni inchisi…. si tot asa;

Aud uneori doar ce imi convine. Alteori doar ce nu-mi. Pe total sunt o persana cu auz echilibrat 😀 ;

Imi pare rau cand ii ranesc pe ceilalti;

Imi plac povestile si realitatile inventate;

Nu sunt perfecta, desi ASA PAR 😀 ;

Cant fals, dar cand o fac ma simt bine. Imi plac cantecelele copiilor cantate adultilor. Unora anume (da, da, stiu ca zambesti acum , si asta ma bucura tare-tare);

Niciodata e ceva in care nu stiu daca sa cred sau nu;

Rar nu-mi gasesc cuvintele;

Plang cand doare;

Nu sunt …………. e, ba sigur ca sunt!

Sunt confuza ocazional, dar cred ca si de aici se poate iti ceva creativitate in culori;

Am nevoie de libertate si variatie;

Ar trebui sa ne respectam mai mult unii pe altii;

Sunt ceea ce sunt. Cu putin noroc maine voi fi mai mult (in sensul de mai bun).

 

Predau cu gratia-mi caracteristica aceasta leapsa oricui ma citeste si vrea sa se descrie in felul asta.

Cristi dear, sa faci bine sa vrei, ca altfel ajung la Hong-Kong mai repede decat am stabilit. Cu ganduri razboinice. 🙂

17 răspunsuri so far »

  1. 1

    Cristian said,

    Sunt un muritor;

    As vrea o portocala.

    Pastrez discuri de vinil.

    Mi-as dori un cer albastru.

    Nu imi place sushi.

    Ma tem ca o sa ne pierdem mintile.

    Aud ca o capra a avut odata trei iezi.

    Imi pare rau pentru doi dintre ei.

    Imi plac povestile si realitatile inventate;

    Nu sunt totusi un personaj.

    Cant „m’am nascut de dziua mea”

    Niciodata say niciodata again

    Rar se’ ntampla sa nu zambesc

    Plang si mai rar.

    Nu sunt lupul.

    Sunt confuz? Nu cred.

    Am nevoie de’o Cola.

    Ar trebui sa ma apuc de ceva.

    Sunt liber.

  2. 2

    Ioana_du said,

    „Aud ca o capra a avut odata trei iezi.

    Imi pare rau pentru doi dintre ei.”

    moahahahahahaaaaaaaaaa :)):)):)):)) Prea tare chestia asta :))

    Imi place ca iti plac povestile ;))

    Nice . Thx 🙂

  3. 3

    Ioana_du said,

    E-mai de la geamana mea Raluca:

    mi-am permis sa ma joc si eu. Am sters continuarile tale fara sa le citesc, ca sa nu ma simt influentata. le citesc dupa ce dau send.

    Sunt bolnava de dor, de duca, de joaca…

    As vrea sa am aripi. 4 la numar, ca sa ajung mai repede pe semiluna.

    Pastrez in fiecare anotimp o farama de vara din crangul de ciresi la care imi incalzesc gandurile;

    Mi-as dori sa stiu sa cant la pian. Si sa pot dansa atat cat am chef…

    Nu imi place frigul, umilinta si nesiguranta

    Ma tem in fiecare clipa, intr-un mod constient necontrolabil, ca as putea sa o pierd pe Maria.

    Aud uneori cuvintele mele nespuse si e mai greu decat daca le-as rosti.

    Imi pare rau ca nu am suficient timp pentru fericirea altora care depinde de mine.

    Imi plac lanurile rasfirate de maci neverosimil de proaspeti in fragilitatea lor.

    Nu sunt multumita de tot ceea ce sunt dar ma linisteste ceea ce nu sunt cu siguranta.

    Cant doar cantece de leagan si colinde. Sunt singurele pe care nu le falsez (cel putin asa crede Maria).

    Niciodata nu am stiut sa imi doresc suficient de putin cat sa imi asigur linistea.

    Rar exista ceva pe lumea asta care sa ma faca sa ma simt mai mandra si mai multumita de mine decat o face Maria.

    Plang extraordinar de rar in comparatie cu cat simt.

    Nu sunt intotdeauna asa cum ar trebui sa fiu.

    Sunt confuza foarte rar si doar in ceea ce ma priveste.

    Am nevoie zilnica de cafea, de soare, de somn si de fructe.

    Ar trebui sa ma fi nascut undeva, la malul Marii Mediterane, intr-o familie de pescari tihniti si cu simtul umorului.

    Sunt o suma de dorinte, zvacniri, vise, convingeri si nestavilite doruri.

  4. 4

    Sunt… foarte mandru de tine
    As vrea… sa nu te altereze viata
    Pastrez… aproape toata corespondenta cu tine
    Mi-as dori.. sa-ti iasa dupa cum gandesti
    Nu-mi place… ca nu am mai trecut pe-aici
    Ma tem… nu ma tem 🙂
    Aud… ca esti Persana?
    Imi pare rau… si regret beaucoup
    Imi plac… povestile tale
    Nu sunt… cel mai harnic comentator
    Cant… odata cu voi ceilalti- sper ca nu am dat falseturi evidente
    Niciodata… sa nu-ti dispara zambetul
    Rar… mai trec pe-aici… recunosc, ma destrabalez la Oreste
    Plang… te-as minti daca as afirma ; doar imi ploua-n suflet.
    Nu sunt… cel mai destept comentator al tau desi mi-ar placea
    Sunt… recunoscator ca te-am intalnit
    Am nevoie… de optimismul tau
    Ar trebui… sa te vizitez mai des
    Sunt… foarte fericit …

  5. 5

    Ioana_du said,

    Dane, iti multumesc tare mult 🙂
    Prezenta ta (chiar daca uneori e rara, asta nu inseamna ca nu esti acolo pentru mine) imi este necesara si ma bucura 🙂

  6. 6

    cartim said,

    Frumos !
    Pot spune ca am ramas „blocat”.
    Daca as vrea, sa continui, acum, ce ati inceput voi, sigur nu mi-ar iesi.
    Am sa iti cer, totus,i permisiunea sa preiau si eu,daca imi dati voie (ioana si Dan).eseul initial si sa bolduiesc, acele cuvinte, care ma caracterizeaza.
    Multumesc, ca mi-ati dat putin din profuzimea voastra.Ma simt mai bine, acum, dupa ce v-am citit

  7. 7

    Ioana_du said,

    Preia orice vrei si tu si iti place Cartim draga 🙂

  8. 8

    cartim said,

    Multumesc, Ioana 🙂

  9. 9

    costiman said,

    m-am conformat!! 🙂

  10. 10

    fatboyjoey said,

    Foarte tare asta :D.
    Imi plac toate articolele tale :).
    Inca nu te-ai prins cine sunt?
    Horia :D.
    Clcik pe mine, am si eu blogul meu :D.

  11. 11

    fatboyjoey said,

    Te am la link-uri, in dreapta :).

  12. 12

    cartim said,

    Am facut adaptarea si la mine.
    Sper sa „treci pe la mine” s-o citesti 🙂

  13. 13

    Ioana_du said,

    Saluuuut!

    Dargii mei, am absentat motivat. Sa ma iertati rogu-va ca nu v-am anuntat, dar am fost la un training de trei zile pe Dunare, langa Orsova.
    Inca sunt doldora de impresii, a fost mega-ultra-fabulos, am invatat multe, mi-am cunoscut face-to-face o parte din colegii din vanzari care pemtru mine insemnau din pacate doar niste nume care muncesc din greu 🙂
    O sa stiu un articol despre asta cat de curand 🙂

    Horia, bine ai venit, dragul meu var preferat ;)) Ma bucur ca esti pe-aici, cu siguranta voi lectura blogul tau 🙂

    Costi, esti un super baiat, ca de obicei. Guess what! Ghici de unde sunt colegii cu care m-am inteles cel mai bine si care mi-au devenit cei mai simpatici! Din … Buazu, da :))

  14. 14

    fatboyjoey said,

    Bine te-am regasit verisoara >:D<.

  15. 15

    cartim said,

    Fatboyjoey ai fost la meci azi? 🙂

  16. 16

    cartim said,

    Ioanaaaaa , pai ce faci?? Nimic nou pe aici???? 🙂

  17. 17

    Ioana_du said,

    Nimic nou inca 🙂
    Ma simt inexplicabil de obosita, randamentul meu e zero. E pre acald chiar si pentru mine, si nu sunt in stare decat sa vegetez, din pacate 🙂
    Dar poate reusesc sa ma odihnesc week-end-ul asta 🙂 In sensul ca SA DORM!! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

