Feluri de uratenie

Ce inseamna urat …. cred ca e greu de stabilit. Ma indoiesc de faptul ca uratenia face parte dintre adevarurile „general valabile”, dintre insusirile valorizate in mod unitar de toata lumea. Nu am pretentia de a stabili ce e urat pentru unii si altii, si sincer …. nici nu ma intereseaza. Ma concentrez asupra a ceea ce inseamna URAT pentru mine, si chiar si asta numai in anumite acceptiuni.

Mi se par urate persoanele „acre”. Persoanele pe care cu greu le „misca” ceva, si carora le dai „buna-ziua” cam pe fuga, de teama sa nu te contaminezi.

Mi se mai par urati de tot suparaciosii. Oamenii carora nu stii cum sa le vorbesti, cu care calci ca pe oua, masurandu-ti cuvintele ca sa nu cumva sa se sparga ceva prin ei.  

Urati mai sunt, pentru mine, si cei teribil de inconstanti. Si nu ma refer aici la inconstanta aia din care rezulta creativitate, ci la inconstanta trairilor si reactiilor. Din cate am apucat eu sa vad pana acum, oamenii din categoria asta se potrivesc si intr-uan din cele doua de mai sus. Sau in ambele.

Tot la capitolol „urati” ii includ si pe cei care nu stiu sa „treaca peste” o suparare pe care , voit sau nu, le-ai produs-o. Orice le-ai spune dupa aceea, oricum ai incerca sa relationezi cu ei ii simti mereu in garda, sarind de 10 metri la fiecare cuvintel de-al tau.

Hm …. Se pare ca uratii din categoriile mele descrise mai sus se cam amesteca. Firesc, probabil 🙂

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    Bun gasit, Ioana!

    eu pe cei inconstanti in trairi si reactii nu i-as numi „urati”, ci cautatori ai echilibrului. Nu este usor sa fii in pielea unui astfel de personaj. Nu e usor sa faci fata diferitelor trairi, stari…
    Si, de altfel, eu nu cred ca exista oameni urati ci doar deficitari.

    O zi faina!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Bine ai venit pe la mine 🙂

    Da, tu ai dreptate pana la un punct. Asa cum si eu am, tot pana la un punct. Altul, fireste 🙂

    Si da, se pot foarte usor numi deficitari 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

