Acum 8 ani pe vremea asta

Stiu perfect ca era sambata. Cred ca la ora asta (7.30) eram deja la tanti coafeza , ca primul eveniment urma sa se intample devreme. Ca sa am timp destul sa ma pregatesc pentru al doilea, ala cu rochie alba (frumusica rau, lunga, evazata si cu margarete facute de mama si cusute dragalas pe ici pe colo), biserica si invitati.

A fost dragut, am dansat intr-una, nu am mancat aproape nimic (mi-e groaza sa ma gandesc cate kilograme aveam atunci, ma mir ca nu m-am prabusit din senin nici macar o data!!! ), m-am bucurat ca „masa, dansul si felicitarile” au avut loc indoors (ca ne-a plouat aproape toata noaptea).

……….cam asta 🙂

15 răspunsuri so far »

  1. 1

    blue eyes said,

    felicitari Ioana,pentru cei 8 ani de casnicie,frumosi,imi inchipui; este un eveniment

    frumos in viata fiecarui cuplu; acum,peste ani,si mai tarziu, ai sa iti amintesti lucruril

    frumoase,placute,amuzante,poate si mai putin placute,dar sunt amintirele tale si

    te vor urmari toata viata;

    Iti doresc sa ai o casnicie reusita in continuare ;

  2. 2

    Ioana_du said,

    Iti multumesc tare mult, draga mea! >:D<

  3. 3

    fatboyjoey said,

    Felicitari, La Multi Ani pentru cei 8 ani de casnicie :*.

    Sa te bucuri de cei ce vor urma alaturi de cei dragi >:D:D<.

    Imi amintesc si eu de asemenea de acea zi destul de bine :-D. Bine, pana pe la vreo ora 12 cand am adormit in masina la Marcel ;;).

  4. 4

    fatboyjoey said,

    Si da, normal ca imi amintesc ca am avut rol important acolo ;)). Exact cum ti-am zis, cum as putea sa uit?:X

  5. 5

    Ioana_du said,

    :))

    Mai, oi fi adormit tu la 12 la tata in masina, dar pana atunci ai fost in mare verva!

    Multam mult pentru urari 🙂

  6. 6

    costiman said,

    un motiv foarte bun sa ne imbatam temeinic!!!!!Mona si Costiman iti canta pe doua voci :”La multi ani!!!!”.Convins ca te vei prinde cine canta fals, tot vom canta si iar vom canta, pana cand ne-om imbataaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

  7. 7

    Ioana_du said,

    :)) Va multumesc mult dragii mei si … guess what? Cine crezi tu ca remarca daca cineva canta fals??? Una la mana ca nu am ureche muzicala, a doua la mana ….. vinul ala cu care ne imbatam cred ca face minuni in sensul asta :))
    Asa ca …. multumiiiiiiiiiiiimmmm!!! (tot fals, dar vinul…eheheiii….vinul! ) 🙂

  8. 8

    cartim said,

    Ioana draga , felicitari !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    imi imaginez ca erai frumoasa foc ; si da vorba colegului : „Hai s-o facem lata!” ca avem motiv 🙂
    Cu ocazia sarbatoririi a 6 ani de casnicie , te invit in noua mea „casa” pe http://www.cartim.ro
    Sa ai o viata cat mai implinita !!!

  9. 9

    Bravo!
    Ai rezistat frumos!:)))))
    Multi inainte!
    Sa va traiasca Bianca si sa va bucurati de tot ce aveti!
    La multi ani!

  10. 10

    Ioana_du said,

    Multam, Dane! 🙂

  11. 11

    pa!ul said,

    dupa exact 8 ani si o luna cu punct nu stiu ce urari se fac 🙂
    de ce ne bucuram doar la date fixe …ma enerveaza…dar nu foarte tare … 🙂
    te bucuri in fiecare zi dar sarbatoresti o data pe an …si daca voinicul uita … e jale mare… 🙂
    nu-mi plac aniversarile dar sunt bune ca primesti urari multe si daca ai noroc vin si cadouri …
    cred ca e bine sa avem o lista ca sa bifam cine a trimis si cine nu a trims urari si cadouri…:)
    eu va doresc sanatate …si peste exact 16 ani& 11luni fara punct… ..pentru ca punctul l-am pus mai devreme …sa ofacetzi din nou…. cu aceeasi vigoare ….
    …daca mai aveti si vin din ala special va fi extraordinar pentru ca faceti economie …. :)…va trebuie mai putzin … 🙂

  12. 12

    Ioana_du said,

    Da’ unde am spus eu ca te bucuri doar o data pe an, la data fixa? 🙂

    Mie imi plac aniversarile, dar nu pentru ca bucuri o data, la zi fixa, ci pentru ca inseamna o zi in care te bucuri ALTFEL. Poate ca sunt oameni care se bucura altfel in fiecare zi, si atunci fiecare zi e o aniversare.

    Multam pentru urari 🙂

  13. 13

    pa!ul said,

    am uitat sa spun ca a fost o zi dupa Sf.Ilie …”Sfântul si marele Profet Ilie, acest inger intrupat in carne ce a primit de la Dumnezeu puterea de a deschide si inchide cerurile…” 🙂
    … aplouat cu tunete si fulgere atunci …sau in fiecare zi dupa …???
    🙂
    🙂

  14. 14

    Ioana_du said,

    A plouat zdravan atunci ……………. si un pic si in cateva zile (foarte putine, slava Domnului) de dupa :))

  15. 15

    pa!ul said,

    🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

