E, asa da!

Dupa indelungi cautari, dupa incercari si esecuri, dupa rasturnarea unei convingeri pe care o credeam ferma ….. s-a intamplat. L-am gasit. Era acolo, ma astepta.

Cel mai dulce si zemos si parfumat pepene galben a  fost achizitionat astazi, la intorcerea de la Varbilau, de la o tanti tiganca de pe langa Plopeni. Convingerea care mi s-a rasturnat se referea la forma pepenelui galben, despre care eu stiam ca trebuie sa fie sferica intru un pepene zemos. Well….. am cumparat cel mai minge-de-rugby shaped pepene galben, si este excelent.

Asta doream sa va spun 🙂

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Macar a fost dulce? 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Cel mai 🙂

    Am stat ieri sa il tai pe tot cubulete si azi mi-am luat si la birou, intr-o chestiuta de plastic. ;))
    E excelent! I-am propus sotului sa mai dea repede o fuga pana la tati tiganca si sa imi mai ia vreo … 10, asa . Sa-mi ajunga o saptamana, la o adica :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

