Ce imi place martea asta

  • Desi azi-noapte am visat ca ma tunsesem scurt si sufeream (am o fixatie pentru parul lung) , desi sentimentul de neplacere a persistat si cand m-am trezit, s-a intamplat totusi minunea de a ma fi trezit odihnita;
  • Am  fost asa de bine orientata in timp ( corporate, sic! ) azi dimineata incat mi-am permis sa ma pregatesc pentru plecare usor, pe indelete, si nu pe fuga cum se intampla de multe ori. Am avut chiar si timp sa-mi vopsesc unghiile !
  • Traiesc un grozav sentiment de vacanta ; probabil e dat de plecarea in week-end cu o parte din prieteni la munte.
  • Inca ma mai bucur de amintirea si trairile zilei de ieri, o zi foarte pe gustul meu 🙂
  • Greu de explicat mi se pare starea de BINE data de faptul de a fi imbracat o rochie frumoasa de tot.  Sau ma rog, as putea explica dar o las asa in aer, pour les connaisseurs 😉

 

Martea de azi abia a inceput. Sper sa pot completa lista si cu alte buline care pentru mine sa insemne „wow ….  ce zi draguta!” 🙂

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Sper ca ziua s-a terminat cu acele cuvinte 🙂
    Sa fii iubita!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Cartim draga, da, chiar a fost o zi dragalasa si cea de ieri.

    Desi nu am gasit deschisa libraria de la care vroiam sa imi cumpar o anume carte, desi am avut un pic de activitati administrativ-gospodaresti (daca citeste Liviu comentariul asta iar il umfla rasul 😀 ) a fost o zi chiar draguta 🙂

    Azi cum o fi? Om vedea 🙂

  3. 3

    Gata, ai pus mana pe cheia fericirii !:)

    Cat de scurt te-ai tuns luni spre marti noaptea?
    Sunt foarte interesat pentru ca doresc sa-ncerc si eu la noapte.
    Te rog sa-mi descrii si rochia pentru ca maine voi imbraca si eu una frumoasa ca a ta.
    Iti doresc o marti vesnica!:)
    Cu parfum de scortisoara! 🙂

  4. 4

    Ioana_du said,

    ;))

    Eram tunsa in scari, un pic mai lung pe ceafa. Suvitele mai scurte erau intoarse inspre interiorul capului, cele mai lungi in exterior. Am fost tunsa asa ani de zile, probabil de asta am visat .. :))
    Rochia era alba cu broderie beige-aurie, poti imbraca si tu una similara intrucat croiala avantajeaza si siluetele mignone ca a mea, si persoanele inalteeeeeeeeeeeeeee …….. ca tine :)):)):))

    Sa ma anunti rogu-te cum ti-a reusit siretlicul 🙂

    Iti doresc si tie o scortisoara vesnica, insa te rog, INISIST, sa nu ti-o torni in cap :))

  5. 5

    Danonino said,

    E o smecherie cu rochiile astea. Crezi ca de la ele arati mai bine si chiar incepi sa te comporti si sa te simti ca atare si de fapt… nu e de la rochie. Cum as da-o, tot imi iese un argument circular ( Adica, un argument-volanas. ) si nu rezolv nimic. E unul din aspectele alea… intr-un fel 🙂

  6. 6

    Ioana_du said,

    Pai realitatea e ca aratam bine oricum , that’s a fact. Dam „vina” pe rochie….. din modestie! ;))

    (mi-e cam dor de tine, ai de gand sa faci ceva in sensul asta odata??? 😀 )

  7. 7

    Uite o fata cu care te-ai intelege imediat:

    http://mintea-de-ceai.blogspot.com/

    De fapt, cu cine nu rezonezi tu? 🙂

    Scrie frumos… ca tine.

  8. 8

    Ioana_du said,

    Da, am mai citit-o (fugitiv, ce-i drept) pe Iren 🙂
    Mi-a placut.

    Cat despre persoanele cu care nu rezonez … ohohoooo …… sunt o gramada. Si nu-i niciun bai 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

