La tara? La munte? Hai sa le combinam!

……..si am facut planuri de plecare la Bradet. Gasca restransa, doar 4 familii din cele 6 sau 7 (e prea devreme sa socotesc acum) posibile.

Plecarea a fost programata vineri dupa-amiaza. Cum unele chestii chiar sunt relative dupa-amiaza s-a transformat in seara, si daca mai socotim si A Series Of Unfortunate Events (dureros film!) ajungem la concluzia ca una din familii (a mea, da, admit) si-a amanat plecarea pentru a doua zi foarte devreme. Prin „devreme” intelegand exact asta, intrucat la ora 9.30 maxim eram la Bradet si urcasem deja in curte , cu ultimele cumparaturi facute la Carrefour la Pitesti la ora 8 . Cu aceasta ocazie tin sa multumesc hipermarket-ului mentionat pentru bunavointa de a oferi spre vanzare majoritatea jucariilor la care se face reclama pe canalele de desene animate. 

Buuun…. La 9.30 pe o anume terasa a unei casute in Bradet cineva bombanea (hai lasa, ca stiu ca ai bombanit) ca s-a trezit sa mearga la eliminat apa din organism dar nu s-a mai putut intoarce la somn. Pentru ca altcineva misuna pe-acolo, punea niste lapte in frigider si monta aripile lui Barbie Degetica.

Ocazional ma intreb cum naiba de nu fac copiii febra musculara. Ca eu aproape ca am facut numai urmarind-o pe Bia alergand prin curtea aia care se afla in panta. Plus ca a urcat si coborat niste scari de lemn destul de abrupte de suficiente ori („nu ma ajuta!!! POT singuhra”) cat sa ma ia si durerea de cap.

Leneveala, plimbare prin Curtea de Arges (scurta, vroiam sa ne luam bluzite de la un outlet Mango. Ce, faptul ca am plecat intr-o zona pasnica nu inseamna ca ……. Dar nu ne-am luat nimic, hainele erau prea urate pentru cat erau de scumpe. Sau invers.), Bia vede pentru prima data balega de vaca (s-a prins singura ce e din a doua incercare. Prima a fost ca respectiva chestie era caca de catel) si decide ca miroase urat, ploaie recisoara, gratar in aceste conditii (suntem recunoscatori ca s-a facut totusi carnea inainte sa stinga ploaia focul), jocuri de table/rummy/whist, a venit ursul la 2 ulite mai incolo! Ma gandeam ca nu s-a intamplat niciodata sa ajung in Bradet si sa nu aud ca a fost ursul pe ici pe colo. Dupa ce am concluzionat ca nu are cum sa urce pana la noi intrucat isi rupe gatul pe scara aia de lemn ne-am dus la culcare. Unii mai devreme, altii mai tarziu.

Duminica a fost maxim de lene. Adica exact asa cum imi place mie de la o vreme (am imbatranit?!?!).  Jucat/gratar/palavre/mancat/plecat.

Si ma intreb ………. cand naiba a trecut week-end-ul asta ???

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    euibs said,

    Ce placut e sa mergi in concediu! .. cine-la re .. cine nu .. sa mai astepte!

    Bravos pentru blog! Nota 10+ 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multam frumos, si te mai astept 🙂

  3. 4

    Ioana_du said,

    Da, probabil :))

  4. 5

    cartim said,

    Ma bucur ca te-ai distrat , la un moment dat era sa ajung si pe la Curtea de Arges 🙂
    Am revenit , te astept sa vii si pe blogul cel nou de la http://www.cartim.ro
    Bia are nevoie de putin mai multa interactiune cu natura….. 🙂

  5. 6

    Ioana_du said,

    Bine ai revenit Cartim! Am modificat in blogroll noua adresa a blogului tau.

    Bia … are nevoie de multa interactiune cu natura, si i-o oferim asa cum putem 🙂
    Programam deja urmatoarea iesire, poate la sfarsitul lunii asteia. Sper ca tot in gasca mare, ca e mai fun.

    Am pus cateva poze in pagina despre mine 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

