Constatari

Se tot difuzeaza pe la posturi de radio un cantec in care o tanti spune „vreau tot sau nimic de maine”. Cum naiba…? Sunt pregatita sa tai in carne vie, sa nu accept compromisuri, da’ mi-l fixez pe „maine” ca dead-line?

Eu cred ca daca as fi in situatia  „vreau tot sau nimic” as vrea sa stiu de azi, nu sa stau pana maine.

Sunt groaznica la asteptat.

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    fatboyjoey said,

    Asta e trasatura de familie, ca nu ne place sa asteptam nici maine. Eu nu stiu nimic oficial de vazut la Maie, dar presupun ca da, daca e deja aranjat :D.
    Ai primit sms-ul meu pana la urma? Ca nu stiu de ce mi-a aparut dupa ca s-a trimis pe numarul lui Codrut >.<

  2. 2

    Ioana_du said,

    L-am primit, multam mult :-*

  3. 3

    pa!ul said,

    Mie imi place, e mishto- dar vreau si cantecul ca sa ascult poezia. 🙂
    Ce mai vrei maine daca ai totul de azi?
    Daca nu mai nimic maine esti dispusa sa o iei de capat? De cate ori vrei sa o iei de la capat ?
    Daca fixezi mereu „D” day pentru maine ai timp sa te gandesti cat de mult poti sa micsorezi „totul” sau cat de mare poate fi „nimic”-ul.
    Este , de fapt ,o asteptare zilnica ,dar o asteptare placuta pentru ca zilinic apare ceva care se aduaga la „totul” si vrei mai mult „acum”…
    …pentru ca esti egoista si nu ai rabdare …hahaha 🙂
    In acelasi timp nu vrei sa dai nimic din nimic-ul pe care crezi ca il ai.
    Ma duc sa beau cafea si sa vreau totul maine pentru ca m-am trezit prea tarziu astazi .
    …hahaha

  4. 4

    Ioana_du said,

    :)) Ce reflectii …. intr-un fel faci tu cand esti in concediu! :))

    Bea cafeaua , poate iti schimba perspectiva si vrei totul tot timpul :))

  5. 5

    pa!ul said,

    Sunt un baiat simplu de la tzara !
    Stiu ca nu pot avea „totul tot timpul”.
    🙂

  6. 7

    Ioana_du said,

    Ah…. M-ai ucis cu „baiat simplu de la tara” :)):)) O sa asociez ideea asta cu tine de-acuma, ca de cand te stiu tot „simplu, de la tara” sustii ca esti. Am zis eu vreodata ca te cred??? :)):)):))

  7. 8

    Ioana_du said,

    Multam pentru cantec 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

