Lista de cumparaturi

In timp ce vorbeam la telefon cu mama mea care se afla intr-un supermarket ea mi-a insirat ceea ce trebuia sa cumpere: prajiturica dulce cu ciocolata de la Poiana, un borcan cu Nutella si un ceai de slabit.

Va desfid sa gasiti motive care sa faca aceasta lista altfel decat fabulos de echilibrata!

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    Mama ta are simtul umorului.
    Pentru un om cu simtul umorului, autoironia este cea mai mare performanta!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Intr-adevar, are simtul umorului. 🙂

  3. 3

    pa!ul said,

    Eu cred ca prajiturica o mananca pana la metrou si nu se pune la socoteala .
    Aspectul interesant este ca o cutie cu ceai de slabit are 30 de plicuri.
    Este la moda sa cumperi ceai de slabit.
    Pun pariu ca mama ta citeste revista „AS” si suplimentul de sanatate de de la „Adevarul”.
    O sa te cheme intr-o zi la ea si o sa dea „nutela ” ;a nepoata.
    Lista de cumparaturi nu poate fi echilibrata pentru ca ramane cu 30 deplicuri cu ceai de slabit.
    Un alt aspect interesant este daca ai sunat tu sau a sunat ea.
    Daca a sunat ea inseamana ca dorea sa afle daca sa cumpere nutella sau inghetata .
    Tu nu ai spus nimic asa ca fii-ta o sa manance nutella si tu o sa innebunesti
    …hahaha… 🙂

  4. 5

    Ioana_du said,

    Buna dimineata, stimabile domn Paul 🙂

    Pai… treaba e asa: magazinul e la parterul blocului maica-mii, deci metroul este exclus. Apoi…. fie-mea sta la ea, deci e posibil sa caute una-alta in borcanul de (si mai ales CU) Nutella 🙂 Intrebarea care se pune acum este daca acel ceai a fost cumparat pentru mama, sau pentru fie-mea !?? Ca fie-mea e deja slabanoaga, ceaiul ar face-o cam …invizibila, asa :))

    Pe mama am sunat-o eu, ca asa fac eu, o sun. Des. Ca uite ce mostre de echilibru capat :))

  5. 6

    pa!ul said,

    Draga Ioana,

    Asa cum am spus te enervezi …pana innebunesxti. 🙂
    Acum trebuie sa te calmezi si sa analizezi bine…
    ..la ce renuntza fii-ta : nutela sau ceai de slabit.
    Daca magazinul este la parter inseamna ca maica-ta manaca prajitura in lift . 🙂

    …asa ca „fabulos de echilibrata” este strategia maica-tii.

    🙂

  6. 7

    Ioana_du said,

    Sa ma enervez? Zici tu? Hai mai, da’ nu am chef sa ma enervez azi …….. Mi-e si cam lene pentru asa ceva …….
    Fie-mea ……… sa nu renunte la nimic. Sa le aiba pe toate, dar numai daca sunt bune. Nu?
    Iata ce mama echilibrata sunt si eu 😉

  7. 8

    cartim said,

    Poate Nutella si prajiturelele erau pentru iar ceaiul de slabit pentru 😛 in cazul in care „atentai” la integritatea acestor produse 😛

  8. 9

    Ioana_du said,

    Neah….
    Se intampla sa stiu ca Nutella, o parte din prajituri si ceaiul de slabit erau pentru aceeasi persoana :))

    Oricum, ne-am amuzat la un mare fel la telefon cand am realizat cum suna produsele astea impreuna :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

