Despre cunoasteri fara prea multe cuvinte

Ieri ne-am strans la bunici, si daca tot ne-am strans …. am zis sa-i uram un al doilea La Multi Ani tatalui meu. I-am facut prajitura aia cu branza dulce si dulceata care ii place lui  si am adus-o la bunici direct in tava in care am produs-o.

– Maie, sa-mi dai si mie un cutit ca sa o tai! zic eu.

Maie (bunica mea) prezinta cutitul la datorie. Ma apuc, portionez prajitura frumos ( ….ma rog ….. a se mentiona totusi ca nu am fost niciodata in stare sa portionez tocmai frumos o prajitura. Dar asta numai pentru ca sunt in zodia gemenilor si am nevoie de variatie, uniformizarea ma sperie chiar si la prajituri).

– Hm, acum o sa-mi trebuiasca …..

– Ceva cu care sa scoti prajiturile din tava! completeaza maie cu ustensila aia deja in mana.

Dupa ce am scos prajiturile si le-am asezat pe farfurie, incep sa spun:

– Asa, ar mai trebui doar ….

– O alta farfurie pe care sa pui colturile! spuse prompta maie.

……………… si dupa atatia ani de cand ne cunoastem eu si maie, inca ma mai intreb … de unde stie ?!?!

1 Response so far »

  1. 1

    cartim said,

    Te stie de prea multi ani si te cunoaste ca pe buzunarul ei gol sau plin.Poate ca si tu vei fi la randul tau asa (au toate sansele) cand vei fi bunica cocheta despre care nu se va sti daca e mama sau bunica nepotelei sale 🙂
    Oricum cred ca ai o bunica foarte haiosa…


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

