Situatii animate

  • De cand se uita la Minimax, canal de desene animate care are subtitrarea asigurata de „Zone Studio, Oradia”, Bianca vorbeste usor ardeleneste. „Intriaba-ma” , „a mia” si alte din astea. Pardon . Din astia.  Asa ca de ceva vreme  pe langa preocuparea continua de a fi una din spioane, unul din titani si „toate celelalte pehrsonaje” din Mica Sirena, ma straduiesc sa o dezvat pe Bia de „Oradia”. Nu ca as avea ceva impotriva vreunui accent, insa mi se pare nefiresc sa o aud vorbind asa, bucuresteni fiind;

 

  • Azi vizionam impreuna un episod de desene animate la Jetix. Era acolo un nene pe care il chema Senior Senior Senior, si el avea un fiu pe care il chema Senior Senior Junior. Pentru cine strecoara oamenii astia poante de genul asta? Pentru parintii care urmaresc impreuna cu copiii canalul mentionat. Asa, ca mica rasplata pentru „lasa la Jetix, ca incepe Kid vs Cat!!!!”. Multumesc!
5 răspunsuri so far »

  1. 1

    Saru’mana Ioana,
    Ce am sa-ti spun acum este un lucru serios.
    N-o lasa langa un copil balbait.
    Se ia… Stiu de la un prieten.
    E adevarat ca apoi isi revine.

  2. 2

    Da’ mai citeste si tu comentariile, draga moshului!

  3. 3

    Ai primit un premiu. E la mine pe blog, meriti!
    Felicitari!!
    Uita-te!

  4. 4

    Ioana_du said,

    Hihi! Multumesc! Ma simt onorata, imi aduce aminte de perioada in care obisnuiam sa primesc premii. In tineretile mele :))

    Am citit comentariile, fireste ca le-am 🙂
    Bia imita balbaiala pe care a auzit-o la nu stiu ce desen animat.Mie mi se pare ca seamana cu prietenul Becali , cu „celebrul” pai-pai-pai, si ma uit urat la ea de cate ori emite cate o din asta. Si imi surprinde privirea, si intreaba cu un zambet sugubat-vinovat: „ce? glumeam si eu!” :))

    Mai pune poze cu Mara. E o frumusete 🙂

  5. 5

    cartim said,

    Povestea aceasta imi aminteste de vremea cand imitam si eu luptatoriii de karate dupa ce vedeam filmul 🙂
    Noi, oamenii in general imitam si la varsta matura si o facem in mod inconstient. Ce sa ne asteptam de la un copil?
    Oricum cred ca e distractiv sa o auzi imitand.
    Sunt deosebit de funny mai ales cand imita „oameni mari” 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

