Gripe pe alese, sau „nu e pasare ca porcu'”

Colega mea de la receptie mi-a zis astazi, situata fiind undeva intre AMUZATA si UIMITA, ca a citit pe net despre un nou virus: cel al gripei canine !

Confirm aici ce i-am zis si ei: astept sa apara gripe care sa acopere o paleta cat mai larga de animale, ca sa pot alege in acord aproape perfect cu personalitatea mea. Fiind eu tiparul optiuni, existenta doar a variantelor aviara si porcina nu ma satisface.

V-am zis vreodata ca imi plac mult  pisicile?

1 Response so far »

  1. 1

    Tot ce se mananca face gripa: Vaci, porci, pasari si pentru ca, coreenilor le plac cainii si in farfurie… iata! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

