Mi-as dori

  • Sa fie mereu vara. Una prietenoasa de tot, cu 18 grade noaptea, 23 la 7 dimineata si cu maxima zilei 26 la umbra si 28-30 la soare. Si 25 in apa marii, da. Nu-mi pasa deloc ca temperaturile astea sunt imposibile. M-am obisnuit sa-mi doresc lucruri imposibile, asa ca nu am cum sa fiu PREA dezamagita if not.
  • Ca tot pomeneam dezamagirile …… mi-as dori sa nu imi mai pese. Sau sa ajunga sa imi pese cu mult mai greu decat ajunge acum. Nu stiu daca am mai pomenit pe undeva pe blog asta, dar mi-as dori sa inventez nepasarea la borcan. Sau vrac. Sa existe sub forma de pudra si sa o prepare fiecare dupa nevoie, in concentratia dorita. Si sa se poata la o adica lua si cate o lingurita nepreparata in caz de maxima necesitate, intru o optim si superb dozata …… lipsa a durerii in cot. Moah, ce tare ar fi asta! Asa usor ar fi atunci de „inteles” unele absente sau prezente, unele vorbe sau unele taceri … Dar si asta e greu de inventat, ca are side-effects: poti  sa vrei sa nu-ti mai pese de ceva si sa ajungi sa nu-ti mai pese de nimic.
  • Sa ajungem sa STIM cumva ce sa facem si ce sa nu in anumite situatii care ne sunt de neinteles. Hei, dar asta s-ar rezolva intr-o clipita odata ce s-ar inventa bulina precedenta!
  • Sa nu mai existe trebuie, nici la afirmativ nici la negativ. Sa POATA sa nu mai existe, adica. Sa fie totul in asa fel incat sa ne putem lipsi bine-merci de el.
Lasă un răspuns

