Ok, Facebook. Now what??

Ieri am considerat ca e momentul sa imi verific casuta de yahoo mail, si am gasit de la o fosta colega de serviciu o invitatie sa join Facebook. So i did, I did, si acum habar nu am ce se face cu treaba aia. Indata ce am terminat formalitatile si m-am conectat m-a si „lipit” de cateva persoane. Totala surpriza, le cunosteam aproape pe toate. Desteapta CarteacuFetze, ce sa zic ….

Am umblat haotic pe-acolo o vreme, am „cerut prietenia” cuiva amportant, m-am lasat gasita de nasii mei americani ….. si cam asta.  Cand am considerat ca am dat suficienta dovada de animalut specializat in porti noi am dat sign out.

Si constat inca o data ca (in afara de e-mail, yahoo messenger si un pic de blogareala ) nu prea reusesc sa pricep cine stie ce din punct de vedere comunicare internauta.

Asa ca fac un request (na, ca tot am ramas cu ceva ….) : caut indrumare in folosirea AlbumuluiFetzelor. Sau in descoperirea sensului lui. Se incumeta cineva?

15 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Te va ajuta la blog si nu numai. Incearca si twiter ca e mai putin americanesc 😛
    Acum ca stiu ca esti acolo am sa te caut.
    Daca Lilceanu are cont pe Facebook, tu de ce n-ai avea, mama draga? Tu nu ai dreptul la fani?

  2. 2

    O sa-ti reclam prietenia pe feisbuc 🙂
    Fie-mea cea mica, Simina , vazand ca nu am decat o colega de facultate ca prietena pe Facebook m-a blagoslovit cu toti prietenii ei . Si sunt un pogon. Mi s-a acrit de genul acesta de socializare formala. E un cosmar! Mushc!
    Nu mai pooooot…!!! Luati-mi Facebookul de pe mine!

  3. 3

    Ioana_du said,

    Ok.
    Pana acum … o parere pro si una cam contra, asa :))

    Insa tot nu stiu exact ce face Fatzosul asta, cum si care e treaba cu el. Daca e un site gen Noi2 si alte din astea….. imi declin participarea. Daca e un pic altceva …. merita o sansa, numai sa stiu sa il folosesc.

    Accept meditatii :)) Nu din alea….. ca am destule. Din celelalte, ca la scoala 😀

  4. 4

    fatboyjoey said,

    Asa ceva am patit si eu cu Twitter. Cont si dupa pa ca nu prea ma prindeam de nimic pe acolo :D.

  5. 5

    cartim said,

    Horia ai cont pe Twitter? Cum de nu te-am gasit inca?
    Ioana, spune-mi te rog, te-am nimerit ? Nu de alta dar erau vreo 20 cu nume identic cu al tau 😛 si sunt in dilema”E Ioana mea sau nu e Ioana mea? Asta e intrebarea ?” 😛

  6. 6

    Ioana_du said,

    Te-am cerut si eu! Te-am cautat dupa Cartim, si te-am gasit printre cativa, dupa avatar :))

    Ok, si acum? Ce se intampla? Intram acolo si stam la palavre? E mai fain pe mess sau pe forum! Are si alta utilitate? 🙂

  7. 7

    Ce mai faci prietena mea de Facebook?

  8. 8

    Ioana_du said,

    :)) Binsor, binisor 🙂

    Constat ca toamna e totusi un anotimp fain . Sper sa raman la parerea asta. Si pentru tomna, si pentru restul anotimpurilor ;))

  9. 9

    Toamna se ingalbenesc fetzele de pe feisbuc.

  10. 10

    Ioana_du said,

    ……..si pe urma cad 🙂

    Asta e treaba cu unele frunze, stii? Oricat de verzi sunt, la un moment dat se ingalbenesc si inevitabil cad. Asa ca fie ne obisnuim sa calcam pe frunze moarte, fie cautam din alea care sunt capabile de live forever. Da’ de unde imortele pentru atata amar de cautatori de verdeata ???

  11. 11

    cartim said,

    Vai mie , te-am piedut ?
    Ioana , unde ti-e capul , aaaaa avartarul vroiam sa zic ?? 😛

  12. 12

    Pentru toti comentatorii tai:
    Buna ziua stimai telespectatori de display!

    Nedumerire:
    De ce nu-mi apare avatarul, stiti?
    Cine reuseste sa-mi faca avatarul sa apara capata un premiu.
    Parol!

  13. 13

    Ioana_du said,

    Capul isi va reveni, la fel si sufletul . Chestie de atentie la tastare 😉

    Dane draga, habar nu am ce sa zic. Nu ma pricep la tehnicareli….. 😦

  14. 14

    cartim said,

    Dan (sper sa nu te superi ca adresez astfel) , te-ai inscris pe site-ul http://en.gravatar.com/ ?
    Esti pe platforma wordpress? Din cate imi amintesc, esti pe Blogger si atunci avatarul nu apare doar daca esti inscris la gravatar si doar daca iti completezi toate campurile …mie imi apare la voi dar doar daca completez campurile.
    O alta explicatie nu am.
    Toate cele bune !

  15. 15

    Oricat am incercat nu-i place user name-ul meu si nu ma lasa sa ma log-ez.
    Multumesc frumos!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

