Ce-ar fi sa ma apuc de lucru?

Sunt cativa ani buni de cand tot cochetez cu ideea de a scrie povesti pentru copii.

Acum un an sau doi chiar am inceput povestea soricelului Mousey, care insa s-a impotmolit cu gratie dupa primele cateva paragrafe. Chestia asta m-a framantat teribil si mi-a zdruncinat increderea in capacitatile mele de spunatoare-de-povesti.  Dar azi, fara sa imi fie foarte clar de unde si de ce, am avut revelatia. Eu ma straduiam sa scriu o poveste cursiva, in care sa strecor pilde si invataminte, care sa aiba un schelet clar si un scop precis. E, aia e, ca nu sunt de mine povestile astea. Am realizat ca nu imi place si nu prea pot sa scriu povesti care sa ii faca pe copii sa gandeasca, sa traga concluzii si invataminte. Si pana la urma … de ce as face-o? Sunt pline librariile de asa ceva, si orice as fi eu tentata sa spun a mai fost spus deja.  Asa ca am decis : am sa incerc sa scriu o poveste care nu are alt scop decat sa ii faca pe copiii de orice varsta sa SIMTA. Fara judecati fabuloase, fara despicat firul in 4, fara 20 de sensuri ascunse. Simtire pur si simplu, energie care sa circule placut-piscator prin vene. Sigur ca si din astea au mai fost spuse, insa simtirea mi se pare o sursa inepuizabila de povesti, pentru ca oamenii diferiti simt diferit.

Sper sa fiu in stare 🙂

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    Andra said,

    Imi plac mult povestile ! Postarea ta este foarte interesanta ! Te astept si pe la mine in blog cu comentarii !

  2. 2

    Ioana_du said,

    Multam , dragalaso 🙂
    Si pentru apreciere, si pentru vizite. Si te mai astept. Macar cu vizite 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

