Cam asa….

Eu si Bia suntem „spioane penthru totdeauna”, iar astazi spioana ea s-a purtat urat cu spioana eu. Si la ceva timp dupa asta vine la mine si im zice:  „Vaaaii…. Clovehr … (that’s me, i’m Clover)… Imi parhe asa de rhau ca m-am puhrtat uhrat cu tine …. Uite, CA SA TE IERHT ti-am phregatit ceva bun !”

Genial!

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Manipulare curata 😛 a luat lectii de la agentul 007 😛 ea fiind 004 sub acorerire.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Mda …… M-a terminat in week-end-ul asta :))

    Mai nou (ma rog, RELATIV nou) de cate ori este dojenita incepe sa planga. „Minunat”, nu??? Oricum, nu cedam la lacrimile ei de crocodil ….

  3. 3

    Ti-a pregatit o bomba, sau un stilet otravit?
    Cam acesta este genul de cadouri pe are si-l fac spionii intre ei… :))))

  4. 4

    Ioana_du said,

    Mi-a pregatit un tort din plastic. Care ma facea foarte mare, puternica si rea dupa ce-l mancam. Eeehhh….. Spioanele astea…..


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

