Etica si Arta de 15-20-25

Mai, si ce-mi placeau camasutele de la House of Art si alea de la Etic!

Mai, si ce-mi mai plac inca!

Mai, dar cum NU am sa-mi mai cumpar din alea !

Da. Declar oficial deschis sezonul pentru „orice camasa 15-20-25 ron”. Oficial si a la longue. Gurile rele spun ca bumbacul din camasile 15-20-25 nu e la fel de bun ca la alea de la … ce ziceam mai sus. Insa eu una nu cred asa ceva. Vreau sa ii dau o sansa. Cred in capacitatea lui de a se lasa ars cu fierul de calcat la fel de bine ca si bumbacul de la Etic sau Casa Artei.

DIXIT!

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    Bumbacul e … el nu stie carte! Arde-l cu fierul, nu te lasa!

  2. 2

    Ioana_du said,

    Nu??? Asa m-am gandit si eu! ;))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

