Chestii de martea asta

Ma rezum la doua (bine, e inca devreme) si le enumar cu bulinuta de la cap de rand:

  • Odata cu sosirea toamnei care este au reaparut la CENTRUL COMERCIAL de la mezanin – cladire –  multinationale prajiturile Kinder Delice.  Asta este, ca sa zic asa, un lucru delicios.
  • Azi am invatat un lucru nou: se strongly recomanda sa se citeasca prospectu’ lu’ medicamentu’ INAINTE de a-l ingurgita pe el, medicament. Daca as fi ajuns la asa nivel al cunoasterii acum jumatate de ora as fi stiut (INAINTE de a-l bea) ca Theraflu provoaca somnolenta nasoala si ameteala la fel . La naiba, macar as fi fost pregatita mental.

 

Cam asta, deocamdata.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    Ciprian said,

    La naiba, am luat un Theraflu cu ceai de tei si am adormit imediat. Au inceput sa mi se inchida ochii si in 5 minute am fost lat. Si lung.

  2. 2

    Ioana_du said,

    :))

    Asta inainte sa citesti prospectul, sau dupa?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

