De toamna in 4 buline

  • Dupa-amiaza ma duc la un seminar Steps4change, primul din sezonul asta 🙂 Tema de azi se refera la jocuri (asa cum sunt ele conceptualizate in A.T.). Seminarul este tinut de colega mea Raluca Mohanu, un trainer si coach foarte pe gustul meu. Daca sunteti curiosi in legatura cu Raluca puteti sa aflati mai multe de aici.  Eu cred ca merita sa o faceti, si poate ne vedem la urmatorul seminar! 🙂
  • M-am inscris in anul 2 de Psihologie la onor Spiru Haret. Imi trebuie o pila care sa imi „unga” aprobarile pentru sustinerea licentei (cand o fi timpul ei, da) la Universitatea Bucuresti. E cineva care sa stie pe cineva care ….? Daca da, m-ar face fericita.
  • Daca tot e „pe vine” luna octombrie, si timp pentru sesiunea din ianuarie am putin spre foarte putin, e cazul sa ma apuc de citit. Si chiar m-am! Salman Rushdie, „Versetele Satanice” (acasa) si „Furia” (la birou, in format electronic, cand am minutele libere). Cand era sora-mea in facultate era uimita de ce pofta de beletristica o apuca in sesiune. Sister dear, asa se intampla si la Psihologie.
  • Am descoperit (cu ajutor din partea unei colege) ciocolata Heidi cu lapte si pere. Pentru o destul – de – nemancatoare – de – ciocolata cum sunt eu sa mananc aproape o ciocolata intreaga in 20 minute e o mare performanta. Deci iata ca POT.
1 Response so far »

  1. 1

    cartim said,

    Pile nu am sa iti dau, sorry.
    Chestia cu beletristica in sesiune este ceva foarte normal 😛
    Succes la training !!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

