O atractie inexplicabila

Vreau sa ma mut la Barcelona Sau daca nu acolo, atunci macar in Spania!

 Pana acum ceva vreme Spania imi placea intr-un fel care s-ar putea numi distant. Ca atunci cand ceva iti place “exterior” , in interior nu zguduie nimic.  Dar asta doar pana cand am vazut, relativ recent, un film pe care mi l-a dat prietena mea Georgiana si care se numeste “Viky Christina Barcelona”.

Marturisesc ca titlul filmului nu mi-a inspirat cine stie ce, imi suna  a un anume gen de filme la care nu ma uit. Daca nu mi-l dadea Georgiana nu cred ca il vedeam. Deci uite, ceva din categoria “asa a fost sa fie”. Fue significado para ser . Ca atunci cand energiile emanate de mine capteaza si se imbina cu altele cu care nu aveam idee ca m-as armoniza.

Filmul povesteste despre doua prietene care isi petrec vara in Barcelona, si lunile astea se intampla sa fie pline de incarcatura emotionala si framantari. Nu se merge prea in profunzime, dar nici nu se ramane tocmai la suprafata in ceea ce priveste framantarile astea. Intreaga atmosfera a filmului insa, imaginile din spatele “actiunii” propriu zise, au fost cele care au insemnat declicul pentru mine. Si m-am simtit inconjurata, coplesita de gandul ca ar trebui sa fiu acolo.

Stiu ca e posibil ca pentru un anume gen de oameni toate astea sa sune ca elucubratiile unei femei care are ceva timp liber, insa se intampla sa nu-mi prea pese ce cred anumiti altii cand vine vorba despre acest gen de simtire. E un sentiment pe care nu am chef sa-l conceptualizez, pentru ca mi se pare ca in felul asta si-ar pierde din savoare.

 Poate ca exact la asta voi si ramane, la un sentiment. Ba e chiar probabil ca la asta voi ramane. Am sa merg insa “in vizita” prin primvara-vara. Mai stii ce se poate intampla ?!

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Spune ca ti-a placut de Javier Bardem 😛 Penélope Cruz ?
    Amanadoi au luat Oscar pentru interpretare.
    Doar Barcelona ai vrea sa vizitezi? Daca tot se iveste ocazia , profita de ocazie sa vezi si Sevilia sau Madrid si alte zone frumoase ale Spaniei.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Stai intai sa ma instalez ca lumea la Barcelona, si pe urma plec in excursii :))

    Mi-a placut Javier, nu teribil insa, nu e genul care ma atrage. Penelope …. pana la filmul asta nu-mi placea deloc, insa dupa ce l-am vazut …… Mi se pare ca a jucat exceptional. Nu am stiut ca a primit Oscar pentru rolul asta! Si eu si sotul am urmarit-o fascinati.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

