Culori in mediu corporate

Odata ajunsa la birou dimineata am purces la asezarea in spatiu intr-un mod cat mai potrivit a micilor rasfaturi de inceput de azi : cescuta cu cafea, covrigul de la Elena, Versetele si paharul cu apa. Si tragand mai aproape de mine cartea d-lui Rushdie am vazut un mic curcubeu la mine pe birou. Mi l-a facut cadou paharul cu apa, care a avut amabilitatea sa prinda niste soare de afara si sa-l transforme in ROGVAIV pentru mine.  Fireste, am vrut sa vad ce se afla over the rainbow.  Spre surprinderea mea am gasit acolo nimic altceva decat tastatura!

Am luat-o ca pe un semn al faptului ca azi biroul meu va emite numai efluvii de cuvinte colorate 🙂

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Blocheaza accesul la blogul tau tuturor coegilor de birou si mai ales sefilor. Ar fi periculos sa se afle cu ce ganduri iti manifesti pofta de munca… Sau nu este deranjata filozofia companiei? 🙂

    Draga Ioana,

    Ai o viteza la postari…. mama, mama! Trebuie sa plonjez in mintea ta cu salturi mari catre inapoi. Am scapat o multime de postari.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Dane draga, eu ajung la birou la 7.30 (cel tarziu) dimineata ca sa am timp pentru ale mele pana la 8.30. Nu vad cine si de ce s-ar arata deranjat, asa ca zau ca nu-mi pasa 🙂

    Viteza la postari? Nu neaparat! Poate asa pare dupa „chiulul” din vara :))

  3. 3

    cartim said,

    De chiulit ai mai si chiulit, dar cine nu chiuleste? 😛
    Astept „Taraculoare” si nu mai apare ..
    Dan prietene, pare mult dar sa stii ca a si chiulit si nu numai de pe blog 😛

  4. 4

    Ioana_du said,

    Mai, nu stiu ce se intampla cu zanele, ca nu prea se mai „leaga” povestea. Dar isi revin ele 😀

    Cat despre celelalte chiuluri……. Sunt constienta de ele dar ti-am mai zis eu candva, daca am sentimentul ca nu spun nimic util prefer sa tac 🙂
    Dar ……… daca tu crezi ca are ceva valoare, o sa continui cu povestitul despte tiparele de comunicare din LAB Profile.

  5. 5

    Buna dimineata dragi telespectatori de display,

    Eddie!?

    Te-asteapta Sisif!
    Poate sa-ti confirme si Ioana! 🙂

  6. 6

    Ioana_du said,

    Confirma Ioana, confirma, cum sa nu??? cel mai bine ma pricep la confirmari. sa le dau, sa le cer…..

    Hai Cartim, te incumeti la Sisif? 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

