Filosofeli de doi lei vineri inspre pranz

Ma tot intreb in ultima vreme ce anume ne face pe majoritatea din noi sa avem nevoie intr-un fel sau altul de cei din jur.  Si ma refer aici in mod special la nevoie din punct de vedere mental, emotional. De unde pleaca nevoia asta? In ce masura tine de educatie, de statutul de fiinta sociala pe care ni l-am atribuit, de ereditate? De energii, de ying si yang, de povesti ? Si apoi …….. ma intreb cat e de buna, pana la urma, nevoia asta. E pozitiva? Pana unde? E slabiciune? Incepand de unde?

Revin iarasi (obsesiv deja, sau daca nu  atunci cel putin redundant) la dorinta de a fi dotata cu butoane on/off pentru tot soiul de simtiri. Cred ca unul din cele mai frustrante lucruri pentru mine este sa am nevoie sa ma asculte cineva (nu oricine , ci  o/un cineva anume la un anume moment), sau sa fie ACOLO, si sa constat ca e in total alta geografie.  Si in mod firesc in momente din astea ma simt respinsa , si ma apuca o furie teribila pe mine pentru nevoi si pe cealalta persoana pentru ca nu e in stare (desi PAREA ca e) . Sau nu vrea, ceea ce in unele momente e aproape acelasi lucru.  Mi-as dori sa pot sa fiu mai degraba rationala, si nu in halul asta de senzoriala. M-ar ajuta teribil,  observ ca e din ce in ce mai de dorit sa fii masina .

Mi-a zis cineva ca nevoia mea de interactiune este prea mare.  Am tot stat si m-am gandit daca e asa, si sunt si nu sunt de acord cu ideea. Dar asta e intr-un fel alta poveste, si o disec alta data.  Daca am chef. Ca mi se poate intampla si mie ca uneori sa nu am!

Lasă un răspuns

