Si asa-mi vine cateodata….

….sa ma iau de mana si sa ma duc in lume. Undeva unde nu ma enerveaza nimeni, unde nu se intampla nimic neplacut si totusi oamenii stiu sa se bucure de bine chiar si in lipsa comparatiei cu raul.

Am eu zile in care ma irita mai rau decat in altele superficialitatea, ignoranta, rautatile marunte , comportamentul tip „tzatza gasca” … Ma irita genul asta de prostie. Cred ca iritarea asta are legatura cu ne-odihna (iar m-a surprins clopotelul de dimineata al ceasului in plin somn REM, cu vise pe care le uit instantaneu dar care ma trezesc gata obosita).

Caut planeta croita pentru mine. Stie cineva ceva pe undeva …?

21 răspunsuri so far »

  1. 1

    planeta este intotdeauna blogul tau

  2. 2

    Ioana_du said,

    Eh, din pacate nu e chiar asa simplu 😦 🙂

  3. 3

    cartim said,

    Planeta e plina de prosti asa ca nu prea vei gasi loc in lume fara superficialitate…

  4. 5

    Ioana_du said,

    Heei, ce ma bucur sa te vad, Dane! 🙂

    Pai ce sa fac, ma plang de mediul ambiant :))
    In rest sunt bine, ma straduiesc un pic sa scriu povesti si un pic mai mult sa-mi citesc materia pentru anul 2 🙂

    Ma bucur ca ai mai trecut pe la mine 🙂

  5. 6

    Ioana_du said,

    Cartim draga, nu ma impaca deloc ideea ca planeta e plina de prosti.
    Persoanele care ma iritasera pe mine ieri (si care exista si azi in aceeasi forma) nu sunt ceea ce as numi complet proaste. Daca ar face un efort sa-si iasa din conditia de „oaie” (citat din Liviu) ar avea ceva sanse de reusita. In fine …. looong story 🙂

  6. 7

    costiman said,

    ai discutat cu Capitanul Planet?Da, da, ala de zice :-The power is yours!!
    S-ar putea , de cand nu l-am mai vazut, sa fie maior.Da’ nu te da in vorba espre grade, inca…..

  7. 8

    Ioana_du said,

    Nu, nu mi-as permite. Discutia despre grade se poate purta numai dupa ce ne imprietenim. Eu si capitanul My Planet, adica 🙂 Si atunci gradele despre care vom discuta vor fi obligatoiu Celsius si intre 25 si 32. Adica 28.

  8. 9

    cartim said,

    OIile sunt multe, si daca persoanele accelea au structura de oi pe mine ma duce gandul ca ai discutat politica cu ele.
    Ma insel eu oare? 😛

  9. 10

    Ioana_du said,

    Da, te inseli :))
    Nu am discutat NIMIC cu ele. Au discutat ele intre ele, mi-au poluat fonic atmosfera si … pacea :))

  10. 11

    Tweety said,

    Te ai gandit vreodata ca poate nu prea au ce discuta cu tine?
    Ma gandesc ca se simt inferioare si atunci nu pot decat sa comenteze intre ele.

  11. 12

    Ioana_du said,

    Unde am zis eu ca eram implicata in vreun fel (chiar si la nivel de intentie) in grupul respectiv? 🙂

    Cat despre a te simti sau nu inferior…. asta nu ne iarta pe niciunul daca suntem onesti cu noi. Parerea mea e ca pentru oricare din noi exista persoane inferioare din anumite puncte de vedere si superioare din altele. Asta asa, simplissim vorbind. Dar asta e alta discutie si nu are legatura cu postul meu 🙂

    Multam pentru postare, te mai astept 🙂

  12. 13

    costiman said,

    Noi nu putem fi onesti caci suntem comanesti deja.Este o poanta rasuflata, da’ decat nimic…. 🙂

  13. 14

    Ioana_du said,

    :)):)):)) Costiamane, esti o raza de soare . Da’ nu pe ploaie mai, o raza de soare in general. Ceea ce e, dupa cat stiu eu, mai mult decat capitan sau maior. 😉

  14. 15

    costiman said,

    tu zici ca sunt o Raza de soare , nevasta-mea Diametral opus ma vede:un sloi de gheata.Da’ eu nu ma supar, ca merge cu whisky si maslinele de la Mugur din copac.

  15. 16

    Ioana_du said,

    Deci sa fii sloi de gheata e mai convenabil?
    Acum, pe frigul asta? Nu de alta dar mai si ploua al naibii!

    Auzi? Oare o creste la Mugur in curte vreun copac cu baclavale?

  16. 17

    Tweety said,

    Ioana, tu lucrezi? Daca da, crezi ca imi gasesti si mie un loc in aceiasi firma cu tine?

  17. 18

    Ioana_du said,

    Daca lucrez si nu stii unde, ce te face sa crezi ca ai dori sa lucrezi si tu acolo?
    Si daca nu lucrez, in ce firma ai dori sa-ti gasesc loc?
    …………. glumesc, pentru ca evident nici tu nu vorbesti serios.

  18. 19

    tweety said,

    As dori sa lucrez si eu intr-o firma care imi permite sa imi manifest personalitatea fara nici un fel de ingradire. Banuiesc ca acolo nu sunt probleme de genul asta din moment ce tu scrii toata ziua pe blog.:)

  19. 20

    Ioana_du said,

    Tu STII ca eu scriu toata ziua pe blog? :))

    E dreptul tau sa ai o opinie, fireste.
    Cat despre manifestarea personalitatii…..

    In fine. Daca ar avea sens discutia asta as continua-o. Dar consider ca nu are.
    Dincolo de faptul ca din punct de vedere tehnic am fata de tine (tu, adica personajul colectiv Tweety) un avantaj pe care tu nu stii ca-l am, discutia e inutila.

    Faptul ca reactionezi asa ma face sa cred ca tu simti ca descrierea din postul meu ti se potriveste. Ca daca nu ai simti ca te atinge ti-ai vedea de ale tale 🙂

    Din punctul meu de vedere discutia este incheiata, pentru ca evident deviaza in genul de discutie pe care l-am descris in acest post.

  20. 21

    Tweety said,

    Ideea este ca tu crezi ca ai dreptul sa cometezi despre ceilalti fara ca acestia sa aiba o opinie. Daca te deranjeaza cei din jur, de ce nu le spui? Problema ta este probabil ca nu te incadrezi in mediul din care faci parte si te crezi superioara, fara sa iti dai seama de nivelul tau adevarat. Mai bine ai face o comparatie cu cei pe care tu ii crezi prosti si ai realiza ca nu esti cu nimic mai inteligenta decat ei. Inchei discutia, in primul rand pentru ca te cunosc personal si stiu ca viata ta privata este un dezastru cu destul de multe neajunsuri. In al doilea rand pentru ca intr-adevar nu meriti osteneala.
    Pupici si data viitoare cand te pregatesti sa mai critici lumea, uitat-te intai in oglinda.
    Nu esti perfecta! Nimeni nu e.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

