E vineri si ploua.

Si ca atare stau prost la nivel cognitiv.

Dar e ok, pentru ca de la nivel senzorial pot spune ca realmente nu-mi pasa.

 

(Mentionez ca aceasta postare este pour les connaisseurs, adica pentru acele persoane care ma cunosc suficient de in profunzime cat sa se prinda de ironiile mele. Multumesc.)

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    este important de stiut pe cate nivele esti cladita, grinda de rezistenta unde e si daca mansarda este sau nu deteriorata.Doar asa putem incheia un contract cu fonduri din alea nerambursabile.De prins am prins vreo doua ironii, da’ le-am dat drumul, pentru ca sunt sportiv….. 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Pai e de bine Costimane, ai prins exact cate ironii trebuia sa prinzi. Asa ce te poti considera castigator 😉

  3. 3

    cartim said,

    😛 😛 Se vede ca ai inceput facultatea, intr-o singura fraza folosesti cam 4-5 cuvinte de specialitate 😛 😛

  4. 4

    Ioana_du said,

    Pentru ca sunt speciala Eddie draga, d’aia :))

  5. 5

    costiman said,

    asa-mi trebuie daca nu-mi vad de treaba si ma cred connaisseur.

  6. 6

    Ioana_du said,

    Adica vrei sa spui ca nu esti??? Moaaahhh !!! Blasfemie! ;))

  7. 7

    castleless said,

    io n’am perceput ni’ca… 😦

  8. 8

    Ioana_du said,

    Bine, lasa ca iti povestesc cu prima ocazie. 😉
    Realitatea e ca nu e mare lucru de pricept, ma joc si eu cu cuvintele, daca tot mi s-a zis ca le stapanesc binisor 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

