E clar, toamna nu-mi prieste

Mai ales cand da in iarna, si e umeda si friguroasa.

Ma apasa vremea asta ceva de speriat, si asta nu poate trece neobservat din afara. Dau in perioade din astea dovada de o prostie rarissima. Sunt modelul perfect de „battue a la tete”, vorba unei alte Ioana.  Gandesc incet si-mi da cu virgula 😦 M-a apucat sambata pe dupa pranz, sper sa-mi treaca repede. Nu de alta dar si prostia mea ma enerveaza atunci cand devin constienta de ea 😦

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    alina said,

    si eu am avut aceeasi stare pana in dimineata asta cand am hotarat ca de la metrou pana la servici sa merg prin parc(Herastrau). Burnita, batea vantul, dardaiam din toate incheieturile si la un moment dat au inceput si niste caini sa latre la mine. Insa dupa vreo 10 minute de pas alert m-am mai incalzit si m-am inviorat. In parc nu era nimeni si am putut sa imi las imaginatia sa zburde nestingherita. Vorbeam cu florile si cautam cu privirea veveritele, care mai mult ca sigur stateau si ele zgribulite printr-un colt. In ceea ce priveste prostia in loc sa te gandesti la ea mai bine te duci sa cauti veveritele :D.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Alina draga, daca ar fi asa usor m-as imbata de bucurie. Din pacate prostia exista si daca nu ma gandesc la ea :))

    Azi am deschis, modificat si inchis nesalvat un fisier de vreo doua ori :))

    In fine. Se mai intampla.

    Iti multumesc mult pentru sustinerea morala 🙂

  3. 3

    alina said,

    ooooo. Pai daca vrei sa vorbim despre fapte d’astea eroice hai sa iti spun ce am facut eu…tot azi. Mi-am uitat pranzul acasa. Poate zici ca nu e mare lucru, dar mi-a luat vreo juma’ de ora sa imi pregatesc un pachetel special. Stiam ca Luni e o zi fff naspa la servici si ma gandeam sa ma inseninez macar cu o masa buna.
    Acum stau si rod la niste covrigi cumparati de la Unirii

  4. 4

    Ioana_du said,

    Buni! Daca sunt uscati e perfect :))

  5. 5

    costiman said,

    este o zi minunata.Ploua in draci, lumea e nervoasa in jurul meu, da’…..
    -Mie, mie, mie, mie, mie nici ca-mi paaaaasa’
    -C-a mea-i mai frumoaaaaaasa
    -Si mai dragastoaaaaasa, maaaaaai, maaaaaaaaaaiiiii!!!!
    Am salvat fisiere care nu se vroiau salvate, am upgradat gradatzii care nu se vroiau up, m-am udat fleasca , m-am stopit cu var ca la mine in fabrica se varuieste, so what?
    -Mie, mie, mie, mie, mie nici ca-mi paaaaaaaasa…… 🙂

  6. 6

    costiman said,

    nu, nu este zi de salariu…..

  7. 7

    Ioana_du said,

    Auzi, da’ daca tie nu-ti pasa, nu vrei sa tii tu la tine vremea asta, toata ? Jur pa sa’mi sara ochii ca nu te acuz de egoism 😀

  8. 8

    cartim said,

    Si mie imi placeeeeeee ploaiaaaaaaa si am mers prin ploaie de buna voie si nesilit de nimeni si mai ca nu cantam „I’m singing in the Rain, I’m in the Rain” I’m singing and dancing in the Rain”………ce imi placeeeeeeeeeee 😛 😛
    Sory Iana dar e fain…..:P

  9. 9

    Ioana_du said,

    Mai, ce ma enervati …
    Ascultati-ma, si ascultati-ma bine.
    Va veni vara (na voial aliteratia) si, vom vedea cine se va bucura atunci! Adica EU, care este si sunt!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

