Colturi de hartie

Cenusiu umed, cenusiu uscat, apasari si cautari, aspiratii-expectatii-realizari , un fel de dor, un altfel de lipsa, toate in timp ce asa n-as mai face bratari de aur ……

5 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    tinand cont ca meseria e bratara de aur, cred ca vrei sa-ti dai demisia.Io asa vad lucrurile.Zi si tu, n-am dreptate?

  2. 2

    Ioana_du said,

    Moahahahaha!!!!

    Doamne, iti multumesc!!! In lumea asta exista si oameni care inteleg despre ce vorbesc eu!!

    Da, Costi draga, ai inteles exact ce trebuia. Ca e prea toamna, prea imi doresc ce nu reusesc sa capat, si prea vreau sa stau acasa si sa am bani! 😀

  3. 3

    tata mare said,

    Sunt…. n-am cuvinte! batran si uituc si magar(ca nu ti-am raspuns imediat)!
    Ioana, daca poti sa ma ierti, te rog din suflet, fa-o!
    Maine, daca nu este prea tarziu iti voi da raspunsul la cererea ta.

    Nu-ti poti inchipui ce mi se-ntampla de la o vreme… Sper sa nu fie alzheimer. Saptamana trecuta am trait o zi de joi de 48 de ore, duminica m-am uitat dupa un calorifer electric de trei ori prin toata casa si nu l-am mai gasit, desi nu este o pereche de chei peste care sa treci cu vederea.. asa ca am cumparat unul nou. Ieri mi l-a aratat Irina. Era intr-una din camerele unde intrasem si a patra oara. Ma uitasem de mai multe ori la el dar nu l-am vazut… Asta suna ca o scuza… desi… indragostit nu sunt.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Dane, in marinimia mea am sa te iert. 😀 Si am sa dovedesc asta impartasind cu tine o idee care mi-a venit si care are legatura cu ce te rugasem in prima faza. Dar despre asta am sa-ti povestesc pe email.

    Nu este tarziu sa-mi raspunzi maine (azi :)) ), mai am timp gramada.

    Acuma….. as avea o intrebare foate intruziva: DE UNDE AI FACUT ROST DE ZIUA CU 48 DE ORE??? Mi-ar trebui si mie cateva, uneori.

    In rest, nici vorba de Alzheimer. Explicatia este extraordinar de simpla: cand ai intrat in camera respectiva caloriferul NU ERA ACOLO. Fusese plecat la un amic care sta in apropiere. S-au uitat impreuna la un film despre niste calorifere care traiau intr-o tara in care …. dar asta povestesc intr-un post separat.
    Cert e ca nu era acasa cand l-ai cautat tu, s-a intors cu cateva minute inainte sa intre Irina in camera.

    Nu esti indragostit? Esti indragostit de viata si culorile ei, Dane 🙂

  5. 5

    Ioana, draga Ioana,
    Multumesc pentru incurajari!
    Si pentru sufletul tau cel bun. 🙂

    Iti raman recunoscator si indatorat, fie-ti numele vesnic laudat! 🙂

    Cum faci o joi lunga!?
    Eeeei… nu-i asa de simplu! Trebuie sa ai mult curaj pentru asta.
    Eu am avut!
    Am chiulit.
    Notiunea de vineri nu am avut-o deloc toata ziulica. In capul meu ziua de chiul era joi. A doua zi dimineata, adica samabata, care in capul meu era vineri, am avut intentia sa ma duc la serviciu dar dupa cafea am uitat de intentie si am inceput un joc de Freecell… care s-a prelungit pana pe la pranz cand am avut proasta inspiratie sa ma uit la ceas. Brusc m-au apucat remuscarile pentru cea de-a doua zi de chiul care se prefigura. Am incercat sa tatonez sa vad daca s-a-ntamplat ceva… doar-doar nu va mai fi nevoie sa ma duc. Am sunat un coleg care mi-a zis ca este acasa (ah! alt chiulau… ce bine) si-apoi imi sun patronul . Care era acasa.” Pai nu vii la birou?” l-am intrebat in speranta ca nu va veni si poate ca nici pentru mine nu va mai fi cazul sa merg. „Pai sambata?” „Care sambata?” Si uite-asa am pierdut o zi din viata dar am rasuflat usurat ca nu trebuie sa ma mai prezint la munca.

    Am citit e-mailul.. Iti voi raspunde.
    Acum ma duc sa citesc despre caloriferul cel vrajit.:)


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

