Ziduri inspre mori de vant

– Deci pana la urma a ramas ca mai bine nu! concluziona prietena ei sorbind elegant din cescuta de cafea.

– Mda, mai bine nu, raspunse ea zambind alb.

– O, ce convinsa esti!

– Pai nu sunt, evident. Nu pe interior, nu cu adevarat. Insa da-mi voie sa-ti spun un secret despre mine: nu-mi plac morile de vant! Nu-mi plac pentru ca prea trebuie sa bata vantul langa ele ca sa le faca functionale, stii? Cu atat mai putin am chef sa ma lupt cu ele!

– Chiar crezi ca ar fi fost o vesnica lupta de orgolii?

– E, vesnicia asta  e cam … stii tu. Nimic nu e vesnic. Nici macar ploaia de noiembrie, vorba cantecului.

– Ia, hai, incepe sa-mi vorbesti in procente acum! Sa-mi priasca si mie cafeaua!

Ea pufni in ras si subtiliza o tigara din pachetul de pe masa.

– Bine mai procentualo! sa zicem ca as estima un procent al fulgerelor in jur de … Ok, admit, habar nu am.

– Dar ….?

– Dar stiu peste cate ziduri ar fi trebuit sa sar ca sa ajung ACOLO. Si nu sunt tocmai o sportiva. Asa ca in loc sa le sar am dat cu capul in ele! Cate cucuie crezi ca poate tolera cochetaria mea?

– Aha! deci refuzi sa lupti pentru ca esti prea cocheta! Recunosti?

– Sigur! spuse ea stingand in scrumiera tigara pe care uitase sa o fumeze.

Si restul ala consumat singur, doar aprins inutil si apoi ramas nebagat in seama, i se paru incredibil de trist si asemanator.

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Bun Ioana, am inteles ca ai inspiratie, dar am o nedumerire: cum ramane cu Taraculoare ?
    Eu stau si astept continuarea si tu te iei cu altele 😛

  2. 2

    Ioana_du said,

    O sa continue si zanele Cartim draga. Ma bucur mult ca-ti plac 🙂
    Din pacate nu am acum starea potrivita pentru ele, si cand scrii un lucru manat de energia nepotrivita lui iese prost 🙂
    Dar vor continua si zanele 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

