Asa, ca aveam nevoie

Din niste motive pe care nu le comunic decat mie insami in aceasta seara am simtit brusc nevoia sa imi auto-reconfirm , dintr-un anumit punct de vedere, valoarea.

Si dupa un mic search pe Google am gasit ceva cu care sa ma „dau mare”.

Dragelor si dragilor, sunt autor publicat in Dilema. E vechi, insa la cat de ciudat ma simt acum …… ma ajuta .

10 răspunsuri so far »

  1. 1

    costiman said,

    confirmarea o ai si din partea noastra.Asadar, iti dam confirmarea cu rugamintea ca, atunci cand om avea nevoie, sa ne-o dai indarat.Multumim anticipat.Costi

  2. 2

    Ioana_du said,

    Costimane, Mona, sunteti grozavi.
    Faceti parte dintre putinii oameni care NU SE ASTEAPTA de la mine sa fiu intr-un anume fel.

    In linii mari cei din jur ma apreciaza ca fiind funny, tonica, acida dar tot intr-un mod funny-tonic. Insa am momente in care nu sunt asa, pur si simplu nu simt sa fiu asa. Uneori sunt intoarsa pe dos, si apasata, si am nevoie de vorbe bune si confirmari. Asta sunt tot eu. Insa constat cu „bucurie” cat de putini sunt cei care sunt dispusi sa vada si in acele momente ale mele tot pe Ioana. Aceeasi Ioana, dar intr-o altfel de „pasa”. Pentru cei mai multi constat ca felul meu tonic si amuzant si whatever este privit ca facand parte dintr-un soi de job description. Nu sunt funny?? Nasol, da rau la evaluare!

    In fine. M-am lungit in raspunsul asta, na, asa s-a nimerit.

    Va multumesc pentru sustinere . V-o dau inapoi cand o fi cazul , niciun dubiu in directia asta ;))

  3. 3

    cartim said,

    Fainn!!!!!!!!!!
    Fellicitari !!!!!!!!!!!!!!!!!! 😛 😛 😛

  4. 4

    Ioana_du said,

    Multam! 🙂
    E , ai vazut, mai vechi de un an. Dar tot al meu e ;))

  5. 5

    tata mare said,

    Bravooooo…!!!!!
    Bani ti-au dat?

  6. 6

    Ioana_du said,

    Hai, maaaa :))
    E la capitolul scrisori de la cititori, ce-ti imaginai??? :))
    Nu e ca si cum as fi avut cine stie ce colaborare magnifica.
    Am fost incantata ca au publicat-o pentru ca nu era o scrisoare clasica, tipica.
    Era „compunere”, dar le-a placut si au dat-o „pe post”.

  7. 7

    tatamare said,

    Felicitari!
    Credeam ca se folosesc de cititorii talentati ca sa-si diminueze costurile… Uuuuffff!!! Ai scapat! In orice caz poti accede la statutul de jurnalista daca asta iti doresti din toata inima. Se descatuseaza energiile. Mintea creaza realitatea. E un adevar!

  8. 8

    Ioana_du said,

    Mai…. nu as face jurnalism asa cum apare el in ziarele „curente”.
    Insa „inventii” de genul asteia pe care mi-au publicat-o sau a carciumii pe care ti-am trimis-o pe email…. din astea as tot scrie.
    Acuma…ramane de vazut 🙂

  9. 9

    Cristian said,

    bravo Ioana…

    stiam eu ca esti dilematica. Pe cand un articol despre vechii ceasornicari?

  10. 10

    Ioana_du said,

    O, da, sunt dilematica all right! Pentru unii mai mult decat pentru altii, dar la urma urmei e uimitor cate lucruri sunt relative.
    Un articol despre vechii ceasornicari … mmm… ce idee buna!
    Multam, ii am in vedere 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

