Too much

Sfarsitul acestei saptamani este dead-line-ul pe care i l-am dat somnului meu ca sa isi bage mintile in cap. Si mie odihna in organism. Nu stiu a cata noapte la rand este in care fie ma trezesc in timpul noptii si imi ia cel putin o ora sa adorm la loc, fie ma trezesc prea devreme si nu mai adorm.  Si ma termina. Fizic, mental, am ajuns sa fiu „varza”.

Am spus lucrul asta catorva persoane pe care le consideram apropiate, dar raspunsul lor a fost ca ma vaicaresc ( ocazie cu care am aflat si cat de apropiati imi sunt de fapt, cam cat le pasa). Nu ma vaicaresc, oameni, buni, doar anunt ca sunt intr-un fel pe care il detest, ca am o problema si ca am nevoie de o solutie.

As testa cam orice acum, numai sa-mi revin la „normal”.

8 răspunsuri so far »

  1. 1

    alina said,

    poate ar trebui sa incerci sa te clci dupa 12.

  2. 2

    Ioana_du said,

    Da, cel mai bine cred ca asa ar fi. As dormi acelasi numar de ore, m-as odihni la fel de „bine” in orele pe care le-as dormi, dar macar as face ceva pana la 12 :))

  3. 3

    costiman said,

    iti recomand sa asculti un vinil, se cheama „Ber Caciula”, de fapt este o poveste .Cel care insoteste cu vorba dulce si moale de te ia somnul este Octavian Cotescu.Dormi de rupi. 🙂 Sau asculta la casti Jan Anderson si Kitaro. Sau alearga vreo 15 km.Sau…nu.

  4. 4

    cartim said,

    Ceai de tei, melatonina, sau o bere si cred ca vei dormi ……dusa 😛
    Ai insomnie de trezire, tine de stres , incearca daca te trezesti sa nu te gandeesti la nimic. Pare greu dar daca faci un efort de vointa se poate……
    Bafta !!
    Si…….somn usor !! 😛

  5. 5

    tatamare said,

    Ia nu te mai vaicari atata! 🙂

    Draga Ioana, 🙂
    Cartim are dreptate. Am trecut si eu pe-acolo. Esti stresata. Serviciul? Au inceput disponibilizarile? Ziua de maine? Te uiti la televizor?
    Regimul de viata trebuie modificat. Organismmul trebuie obosit diferit.Tu ai miscari interioare spectaculoase in fiecare zi, in mintea ta se nasc si traiesc lumi. Se dau razboaie!:) Exagerez putin, dar cam asa esti. Ca sampania!
    Pllimba-te o ora cu Bianca daca ai timp. Doua-trei ture pe la bazin pe saptamana nu ar strica… Si douaj de minute de gimnastica dimineata(nu seara)
    Si chiar daca, vorba lui Chilian, te vei trezi noaptea, ramai in pat cu o carte in brate, (efectul este valabil la mine, nu stiu daca la altii functioneaza) sau numara oi.
    OI,oi,oi..o.ioi,ioi! 🙂

  6. 6

    tatamare said,

    Tot n-am lamurit-o cu avatarul.
    O juma’ de gaura de cheie nu ma caracterizeaza.:)
    sau da?

  7. 7

    tatamare said,

    Si Costimanu are dreptate! Chiar si o muzica de relaxare la casti e binevenita pentru ca iti modifica undele cerebrale. De la starea de veghe te trece rapid prin starea de relaxare inapoi la starea de somn.

    Mai era o metoda pe care eu o practicam cu succces… Imagineaza-ti ca te scufunzi intr-un putz foarte adanc si vezi gura putului cum se face tot mai mica… si mai mica… Cand se face intuneric in minte esti deja adormita. Cam cum se face la noi luminita de la capatul tunelului…:)

    Culca-te totusi normal, altfel, ti se modifica metabolismul. Vei ajunge la a patra masa, soupe-ul, dar spre deosebire de nobilimea frantuzeasca care isi facea somnul de frumusete pana pe la orele 11… tu te vei duce a doua zi din nou chiauna la repetitie!
    🙂

  8. 8

    Ioana_du said,

    Va multumesc dragilor, e reconfortant sa vad ca imi ia totusi cineva in serios „alunecarile”, chiar daca (vorba lui Chilian 😀 ) nu sunt asa grave.

    Stresul imi provine in parte de la job (desi acum ar trebui sa ma limpezesc in directia aceea) si in (cea mai mare) parte de la niste framantari, niste cautari de-ale mele, niste reprosuri pe care mi le fac, niste aparente solutii care pana la urma se dovedeste ca imi fac si mai rau.

    De miscarile din interiorul meu, de vietile si „razboaiele” (:)) tare drag imi esti, Dane! ) de acolo sunt constienta de foarte mult timp. La fel de constienta sunt si de faptul ca felul meu de a fi ma face sa simt nevoia sa le exteriorizez. De la treaba asta am si avut de curand un conflict (major de data asta, din pacate) cu cineva care imi era apropiat si drag, si situatia asta m-a chinuit suplimentar.

    Din fericire primul pas intru o limpezire eficienta este identificarea tulburelului, si eu cred ca l-am . Mai ramane sa impac exteriorul cu interiorul si totul va fi bine.

    Asta noapte am dormit un pic mai bine. Deci functioneaza, si va multumesc! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

