Cum stiu …

… ca am atins un nivel ridicat al intimitatii in relationarea cu o persoana de care imi pasa?

In mai multe feluri, dar ieri m-a „izbit” unul foarte important pentru mine: pot sa am una din acele zile in care sunt cu DOAH !!! – ul dat la maxim, sa realizez asta dar sa nu ma ingrijoreze felul in care ma percepe cealalta persoana. Pentru ca ma stie destul, pentru ca nu e musai sa ii demonstrez mereu cate ceva, pentru ca pot avea si zile in care pur si simplu…. exist, dar cam atat.

14 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Nu stiu sau nu am inspiratie sa iti raspund acum.
    Incerc maine poate la o ora mai matinala s-ar putea sa gandesc mai logic.

  2. 2

    Ioana_du said,

    :-* Stai fara grija Cartim, nu asteptam neaparat un raspuns, e o constatare legata direct de mine si de ceva ce pentru mine are importanta.

    As fi insa curioasa sa stiu daca si altcineva rezoneaza cu ideea asta. 🙂

  3. 3

    tataie said,

    Exista un confort si-o bunastare psihica pe care le creezi, firea ta le creaza, nu tu, fiecarei persoane cu care intri in contact…
    Cred ca toata lumea, barbat sau femeie, rezoneaza cu tine…

  4. 4

    Ioana_du said,

    Te inseli teribil 🙂

    Nu rezoneaza toata lumea cu mine, si sincera sa fiu nici nu mi-as dori asta.
    Ba chiar se intampla uneori sa nu rezoneze cu mine taman unele persoane pe care le-as dori mental aproape.
    Probabil ca am un soi de usurinta in dialog si o nota generala de buna dispozitie (cu ocazionale exceptii, ca sunt om, nu masina), dar altfel….

    A, bine, si sunt inteligenta si imaginativa muuult peste medie :D:D:D:D::D:D:D

  5. 5

    babushka said,

    Vai de mine, ce ma fac?
    Cin’ ma place eu nu-l plac! 🙂

    Vai de mine, ce-o sa fie?
    Cui nu-i plac, imi place mie! 🙂

  6. 6

    Ioana_du said,

    Ce??? E cineva care nu ma place PE MINE??????? Fii serios, nu cred :))

  7. 7

    cartim said,

    Pe tine te placeee thotha lumeahhhhh Dahhhhhhh …..:PM-am molipsit de la Bia si imi vine sa scriu peblogul tau doar asa 😛
    Sper sa ma scuzi si si restul ….shi daca nuh athunceh ashtaa esthe 😛
    M-am tampit cu siguranta , php e de vina si noua tema din sfecla mea …

  8. 8

    babushka said,

    Da! Chiar asa! Cum stii ca ai atins?
    Pai e simplu! Intreaba persoana:
    -Mai persoano, tie nu ti se pare… ca „am atins un nivel ridicat al intimitatii in relationarea cu tine, de care imi pasa?”

  9. 9

    costiman said,

    La o partida de vanatoare un maestru impartaseste din experienta unor incepatori. Unul dintre acestia il intreaba:
    – Maestre, daca apare acum un urs pe carare in fata noastra, ce trebuie facut?
    – Nimic mai simplu: pui pusca la ochi, iti tii respiratia, ochesti si tragi!
    – Dar, maestre, eu fiind incepator e posibil sa gresesc. Ce fac mai departe, ursul se apropie…
    – Nimic mai simplu, pusca are doua gloante: o ridici, iti tii respiratia, ochesti si tragi!
    – Dar, maestre, e foarte posibil sa gresesc si a doua oara, ursul se apropie, ce fac?
    – In cazul asta iei o mana de rahat si i-o arunci in ochi!
    – Dar, maestre, unde o sa gasesc eu rahat?
    – Ohoo, o sa fiee…!

    Asta vreau sa-ti transmit: o sa stii !!!!! 🙂

  10. 10

    Ioana_du said,

    :)):))
    Pai asta sustin si eu de fapt. Ca o sa stiu :)) Si ca ma place toata lumea fireste :))

    Moah, acum reallizez cat de mult a trecut de la ultimul banc pe care mi l-ai postat aici, Costi. Pot sa indraznesc sa sper ca revenim la vremurile bune? 😀

  11. 11

    costiman said,

    Doi indieni mergeau prin pădure când, la un moment dat, se vede în zare fumul ce se ridica de la un foc. Primul spune:
    – Ce spune mesajul ?
    – Nimic important, sunt doar reclame.

  12. 12

    Ioana_du said,

    :)) :)) :))

  13. 13

    Buna seara tuturor!

    Bineinteles, neindoielnic, neindoios?, fireste, natural, negresit, desigur, sigur ca, categoric, cu siguranta ca te placem cu totii. Cartim ti-a confirmat-o primul! Nu mai incape indoiala, nu mai incape nici o indoiala, absolut… 🙂 🙂 🙂

    Costiman,:)
    Asta cu reclamele n-o stiam… HI! HI! BUNA!:)

    Maine daca nu uit am sa caut bancul cu porcul cu un picior de lemn. Daca il stiti opriti-ma va rog.

  14. 14

    Ioana_du said,

    Neatzaaaa!!!!

    Mai Dane, cred ca stiu bancul. Dar nu sunt sigura ca bineinteles, neindoielnic, fireste si negresit, asa ca desigur ca te rog sa-l cauti. 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

