Girl talk

– Si cum ti-ai dori sa fie? Da’ nu-mi veni cu jumatati de masura acuma numai in ideea de a fi rezonabila! Zi-mi pe bune cum ti-ai dori sa fie!

– Vesel! Dar stii, nu in felul ala care te scoate din sarite pentru ca nu stie sa se adapteze la un moment serios. Vesel ca temperament. Si cald. Si inteligent de tot. Si pozitiv. Si capabil de conversatie spumoasa.

-Cum e aia? Povesteste-mi cum e spuma.

– Cu ironii acid-nostime, cu cuvinte cu sens multiplu, cu ping-pong de replici smart …

– Dar in care tu sa fii la conducere!

– Ba nu, mai! Nu neaparat. Ce tot ai cu condusul asta …

– Bine, bine. Si mai cum?

– Subtil. Si muncitor, saritor, atent. Atent la NOI …….si uneori doar la MINE.

– Cum e diferit TU fata de VOI?

– Ei, EU e mai egoist. Surprinzator, nu? Mai egoist, mai egocentric, mai lasa-ma sa respir si in afara ta dar fara sa te simti alungat.

– Pai si nu cumva asta face bine la VOI? Devenind in felul asta parte din VOI?

– Orice face bine la ceva e parte din acel ceva? Nu cred. Nu stiu. Ma mai gandesc.

– Mai stii emailul ala cu dorintele femeii versus dorintele barbatului?

– Da…. Ha-ha, ce mai gluma! Am cunoscut barbati mai complicati decat mine.

– Tu esti complicata?

– Fireste! Nu asa sustinea emailul?

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    Asa barbat de bun nu se egzista! Si in orice caz tot ce e bun este luat! Deja luat! Dus cu pluta!

    Am gasit bancu’ cu porcu’ cu picioru’ de lemn. Moahaha si mihihi!:))))))

    Un turist ajunge la o cabana. Stind de vorba cu cabanierul vede in usa unui cotet un porc cu un picior de lemn.
    – Ce e omule cu porcul ala?
    – Pai stai sa vezi. Anul trecut, pe vara, a fost o furtuna mare, a venit un traznet si ne-a luat foc cabana. A venit Gogu, ca asa-l cheama pe porc si ne-a scos pe rind, pe toti din casa, si asa am scapat cu viata.
    – Pai si piciorul?
    – Pai stai sa vezi. Mai acu, pe toamna, pleaca fii-mea la oras, sa dea un interviu pentru un post. Cind sa intre la interviu, vede ca si-a uitat acasa dosarul cu CV-ul. Da ea un telefon si, cind ne gindeam noi cum sa facem sa-i trimitem mai repede dosarul, cum se repede Gogu, ia mapa-n gura si fugi, si fugi, ajunge si-i da fetii dosarul.
    – Bine, da’ piciorul?
    – Pai stai sa vezi. Unde nu pui ca mai acu’o luna, nepotul meu, asta de-l vezi colo-n batatura, cade in fintina. Si se repede Gogu si-l scoate afara, de nu s-a inecat baiatu’…
    – Bine, dom’ne, dar ce-i cu piciorul?
    – Pai ce omule, asta-i porc sa-l maninci tot de-odata??????

  2. 2

    Ioana_du said,

    :))

    Mai, cred ca tot tu mi l-ai zis si prima data ;))

  3. 3

    Ioana_du said,

    Reformulez (ca doar vreau sa ma fac jurnalista, tre’ sa ma esprim corect, care este):

    Cred ca si prima data cand l-am auzit tot tu l-ai spus.

    E mai bine asa? 😀

  4. 4

    Mi-am adus aminte ca ti l-am trimis. Cand l-am gasit n-am omis nicio adresa de e-mail. Dar acum este pentru prietenii de-aici. Sa se rada si ei.
    Weekend bun la toata lumea!

  5. 5

    Ioana_du said,

    WE bun si tie!

    Odihneste-te bine, ca s-ar putea ca saptamana viitoare sa te „pocnesc” cu ceva eseu pe email 😀

  6. 6

    castleless said,

    mai, uluitor da’ ie barbat d’asta.
    dar daca ie, iti dai seama ca la asa barbat… ce pretentii are? unu la mana…
    si doi la mana… daca le are pe astea… iti dai seama ca in contrabalansare are si alte dude. putin sarit cu pluta in alte directii, samd.. na ca mi’a trecut cheful de spus.

  7. 7

    Ioana_du said,

    :))
    Da mai Liviu, stiu ca „ie asa barbat”.
    Si imi dau seama si ca are pretentii, si ca are dulceata de dude in camara. :))
    Cred ca si fetele din dialogul meu stiau treburile astea 😛


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

