Pe dinauntru

Asa am eu unele zile.

Zile cand toate intamplarile par exterioare mie. Inauntru nu sunt decat eu si cateva persoane care imi sunt atat de apropiate incat devin tot un fel de eu. Sunt persoane eu, stari eu, energie eu. De parca am fi intr-o casa bine izolata  si tot ce nu tine de eu/noi este lasat afara. Daca suna dubios de egocentric e clar, nu am stiut sa ma explic corect. Probabil tot din cauza lui dinauntru inauntru.

In zile din astea nu conceptualizez mare lucru, nu gandesc intens intr-o directie. Daca se intampla vreun insight e bine venit, dar nu-l caut neaparat. Traiesc senzorial. La exterior fac lucruri mecanic, pentru ca sunt orientata in interior.

Cred ca daca as avea de ales in zile de genul asta aproape m-as izola. Celorlalti le par ursuza, desi nu e nici pe departe vorba despre asa ceva. Nu ma supara nimeni, nu asta ma face sa ajung in interior. Pur si simplu…acolo ma trezesc. Uneori ies pe parcursul zilei, alteori nu tocmai.

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    In interiorul casutei de turta dulce si martipan, undeva, inghesuita intr-un colt din beci, exista o lada veche de lemn. N-are lacat. E de la strabunica ta, care o are de la strabunica ei, care…, ma rog e lasata mostenire din neam… a fost demult a unor printese surori. Ridica-i capacul cu bagare de seama si-ai sa vezi ca este o scara inauntru. Intra! Indrazneste! Coboara! Ia-o pe Bia dupa ce e adormita dar ia si laptopul cu tine, ca sa ne trimiti mesaje. Si pe unde ai sa treci, lasa cate un zambet…. Numai asa ai sa recunosti la intoarcere, drumul catre casa. 🙂

  2. 2

    Na, ca uitai!
    Si neaparat sa nu uiti sa imbracata cea mai frumoasa rochie de bal. 🙂

  3. 3

    Ioana_du said,

    Aha, buna idee! 🙂
    Aia cu scrisul mesajelor de pe laptop, ca in lada sunt de mult ;))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

