I knew it, i knew it!

Data de nastere a lui Salman Rushdie: 19 iunie 1947

Data de nastera a lui yours trully : 19 iunie 1974

Hai, nu-mi ziceti ca e coincidenta stupida, si atat. Nu am chef de cinisme azi. Nu vedeti ca e semn clar? O sa iau premii pentru literatura. Poate ma condamna la moarte vreun ayatollah, poate atunci credeti! 😛

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    imugur said,

    ai citit ceva de el? recunosc ca am citit doar „Versetele satanice”; o carte super de altfel

  2. 2

    Ioana_du said,

    Am citit mai multe , da. E fabulos 🙂

  3. 3

    Ioana_du said,

    Iti recomand Shalimar clownul.
    Iti va placea foarte mult.
    Si preferata mea, the best ever, Harun si marea de povesti.

  4. 4

    imugur said,

    in weekend o sa ma duc la librarie 🙂

  5. 5

    imugur said,

    btw de ziua mea s-a mai nascut Madona, inainte cu 10 ani. inca nu am ajuns cantaret

  6. 6

    Ioana_du said,

    Eh, nu-i timpul pierdut…..
    Sau te pomenesti ca ti-e teama ca te alearga Minina daca te apuci sa faci solfegii prin baie! 😀

  7. 7

    costiman said,

    nu cred ca s-a mai nascut cineva de ziua mea, atata stiu ca e ziua muncii, are destui ani, nu stiu ce mai cauta printre noi iar pe 23 august, ziua sora-mii, nu s-au facut alte nasteri caci s-au intors armele.Unde or fi fost plecate , dumnezeu stie!!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

