De-a telenovela. Condimente de semn rau

–       Eusebio!!! tipa Esmeralda. Vino dr**acului odata!!!

–       Aici sunt querida, que passo? Vazand-o pe Prudencia lesinata pe podea incepu sa o zgaltaie.

–       Potoleste-te, nu fii tampit! Nu crezi ca am incercat déjà asta?? Ca sa nu mai spun ca daca o mai zgaltai si tu rupi tricoul de pe ea, si e unul din tricourile tale bune!

–       B..b….bine, dar…. nu putem sa … ce sa facem??

–       Du-te in dormitor si adu-mi sarurile!

Eusebio tasni pe usa si se opri in mijlocul holului. In dormitor? Ce sa caute sarea in dormitor?  Probabil ca Esmeralda se zapacise din ingrijorare fata de starea Prudenciei si incurcase incaperile. Se repezi in bucatarie si se opri in fata recipientelor cu sare. Erau doua, unul cu sare fina si unul cu sare grunjoasa. Pentru ca borcanul cu sare fina se gasea la fiecare masa a familiei Eusebio se gandi ca probabil cel cu sare grunjoasa este pastrat pentru evenimente neprevazute sau urgente. Il apuca si se napusti inapoi in sufragerie.

–       Iata sarea, mi amor! O arunc pe ea?

–       Nu, lasa, cambie de opinion! O sa ti-o arunc tie in cap! Cu tot cu borcan! Vreau sa o trezesc din lesin, nu sa o fac muraturi!! Ce mi-ai adus aici? Ce ti-am zis eu sa-mi aduci si ce mi-ai adus tu? Bueno para nada! Trebuie sa fac totul singura in casa asta!

Uitandu-se crunt la Eusebio se ridica de la podea sa aduca sarurile. Capul Prudenciei, care pana atunci statuse in poala Esperanzei, se izbi cu zgomot de podea. Socul o trezi pe Prudencia care privi mirata in jur.

–       Ce s-a intamplat?

–       Ce sa se intample, ai lesinat! Probabil de la emotie. Se apropie ora la care trebuie sa vina tanarul nostru, si probabil ca esti nerabdatoare.

–       Nu ma intereseaza niciun tanar. Am trecut prin chinurile iadului ca sa ajung pana aici cu nenorocirea aia de robot si cu berea, aici am lesinat ……. E semn rau, Esmeralda! Semn rau!

–       Aaaahhhh, inceteaza sa te mai vaicaresti atata! Semn rau, auzi! Parca esti o baba din cel mai amarat barrio! Ridica-te si aranjeaza-te putin , ca doar nu m-am deranjat atata ca sa-ti bati tu joc!

Prudencia se ridica si se indrepta catre baie. In urma ei Esmeralda arunca niste sare, busuioc, cateva boabe de piper, il plezni peste mana pe Eusebio  care apucase de pe masa uleiul si se pregatea sa-l arunce dupa Prudencia, puse in priza fantana feng-shui si se inchina de trei ori cu mana stanga si de cinci ori cu dreapta. Toate intamplarile din ziua aia erau semn rau.

Lasă un răspuns

