WOW

E adevarat ca sunt minunate zilele in care ai o stare mentala foarte buna pentru ca s-a intamplat ceva pozitiv, insa zilele in care ai starea asta  fara sa se fi intamplat ceva anume , pur si simplu numai pentru ca asa te-ai trezit, sunt absolut fabuloase.Sunt pe interiorul meu o pace, o liniste, o bucurie si niste zambete de care ma bucur din plin.

J’adore, vorba Danielei (Incredibil. Sau mai bine zis INCREDIBIL. Am terminat de scris „Daniela” in textulet si primesc sms de la ea, cum ca uite ce zi superba! Asta dupa ce prietena mea la fel de gemeni ca mine si Daniela imi spune ca are o stare grozava! Na! Cica sa nu credem in energii, zodii si alte din astea!).

Nu m-am trezit mai odihnita decat in alte dimineti, tot m-am strambat cand  a sunat ceasul, tot am mai „furat” 5 minute de vreau sa mai doooooooorm!! , dar pe interior ceva era totusi altfel. Apoi cand am ajuns la birou am citit ceva dragut la psihologia sociala, am gasit niste carti interesante, am invatat sa fac ceva nou in SAP …….. Da, e o zi din aia.

Exteriorul meu este cuminte si potolit, insa ochii si coltul buzelor  tradeaza faptul ca interiorul face YUPIIIIIIIIIIIIII !!!!  🙂

1 Response so far »

  1. 1

    Mos Craciun said,

    Ai o surpriza pe rodulpamantului.:)
    Weekend mare! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

