V-am zis eu ?!?!

V-am zis ca voi ajunge scriitoare premiata!

Am primit un premiu de la bunul meu Dan, si asta este doar inceputul in drumul meu catre The Booker of Bookers.

Dap, sunt grozava ! 🙂 Multam 🙂

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    admiratorul said,

    “Vai Ioana ce frumoasa, grozava si diferita esti astazi!” 🙂
    Pentru minunatul om care esti (stai ca nu te vanghelizez!) o caruta de bloguri de aur daca ai primi si tot nu ar fi indeajuns. Na! 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Na, ca mi-ai zis-o! :))

    Iti foarte multumesc 🙂

  3. 3

    cartim said,

    Felicitari i Ioana 😛 interesant este ca esri singura de pe wordpress care a luat premiu , restul sunt pe blogspot , parca ar fi o disputa intre platformele de blogging

  4. 4

    Ioana_du said,

    E, e o simpla coinicidenta.
    Asta ar mai lipsi, sa se lupte platformele intre ele :))

    Multumesc Cartim draga 🙂

  5. 5

    Andra said,

    Felicitari pentru premiul castigat ! 😀 Daca vrei te mai astept si pe blogul meu,cu niste comentarii ! 🙂

  6. 6

    Ioana_du said,

    Multumesc Andra, si pentru apreciere si pentru invitatie 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

