Pauza

Pentru ca dintr-o data mi se pare prea mult sa-mi pun sufletul pe tava in felul asta.

Pentru ca vreau sa ma vindec de dependente, si click-ul pe blog  a devenit dependenta.

Pentru ca nu ma mai amuza.

Pentru ca nu mai vreau sa transmit in mod subtil nimanui nimic.

Pentru ca eram colorata si nu mai sunt.

Poate e temporara, poate e pentru totdeauna. Ramane de vazut daca ma mai regasesc pe undeva.

Multumesc celor care m-au citit si care au fost alaturi de mine cu sufletul 🙂 Cu unii din ei s-a creat o relationare frumoasa, care nu are nevoie de blog ca sa existe.  Si pentru asta multumesc frumos-frumos, cu plecaciune 🙂

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    B67KLNA said,

    Vai, nu se poate, de ce?, chiar vorbesti serios?

  2. 2

    Ioana_du said,

    Chiar vorbesc foarte serios 🙂
    Asa cred eu acum ca e mai bine pentru felul in care ma simt 🙂

  3. 3

    Ioana draga,
    Lasa ca-ti revii tu… 🙂 O sa-ti treaca. Oricum mai sunt cai e ajunge la tine… 🙂
    Nu depune armele de tot! Lasa-l deschis… dar daca zici ca devii dependenta…uita-l o vreme. Dar uita-l deschis.
    Vrei sa stii ce este dependenta de net? Eu de vineri seara nici nu m-am dat dus din casa iar azi inca nu m-am dus la serviciu. Si nici n-o s-o fac. Asta-i de-acum sminteala curata. Va trebui totusi sa trec pe la mama.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Nu Dane, nu am sa-l las deschis.
    Am nevoie sa-l inchid, sa ma distantez.

    Mai tii minte mailurile noastre ale faine de tot, de pe vremuri?
    Mi-e dor de ele.
    Poate ar fi cazul sa le readuc in actualitate 🙂

  5. 5

    B67KLNA said,

    Ahaaaaa, deci treci la alte forme, ai gija ca si alea dau dependenta. Ce ma enervezi… rau de tot.
    Dar daca tu crezi ca ai nevoie de o pauza atunci acceptam, ce naiba sa facem…

  6. 6

    Ioana_du said,

    Da.
    Exact la concluzia asta am ajuns si eu azi, ca anumite situatii, trairi, emotii (pozitive sau negative) trebuie sa le iau ca atare , ce naiba sa le fac altceva :))

    Esti o scumpa si te iubesc.

    Lasa ca iti trimit pe email povesti. Sau ti le aduc la fiecare intrunire de familie 🙂 Tu alegi 😉

  7. 7

    cartim said,

    Este decizia t a si o respect.
    Orice poti face, dar te rog eu nu il sterge….
    Ia o pauza , distanteaza-te, iti va reveni cheful cumva, sper, e un blog reusit, blogul pe care il vizitam primul ca sa dau replica…
    O data cu Ioana va lua si blogul pauza…
    Am sa trec sa mai vad ce faceti…
    Numai bine !!!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

