Perfectiune cu echilibru precar

“Mi-as dori o insula tropicala, proprietatea mea. Sa am tot confortul asigurat pe insula asta, hrana fara probleme, clima perfecta si sa nu am insecte sau serpi sau alte din astea!” spuse ea ganditoare.

Stateau trantiti pe niste perne uriase, atenti sa nu verse paharele cu vin asezate pe podea. Geamul arata o ninsoare amarnica, dar in casa era cald si ea era somnoroasa.

“Iti dai seama in ce echilibru contestabil ar exista insula asta a ta? Ai vrea si ploaie?” intreba el.

“Fireste ca as vrea si ploaie, nu sunt absurda! Dar as vrea numai ploi caldute si mulcome, fara probleme de temperament. Si sa vina exact cand e nevoie de ele si sa nu dureze niciun minut mai mult decat e necesar.”

“Mai sa fie! Ce ploi de treaba!”

“Da, ti-am zis …. “

“Si cum ar mai fi pe insula?”

“Ar fi liniste. De fapt ….ar depinde. Stii, fiind insula mea ar putea veni acolo numai cine vreau eu. Si as invita oameni in functie de cheful pe care il am. “

“Ar fi o insula! Cum ai putea opri nepoftitii sa ajunga? Ai angaja paza de coasta?”

“E, tu uiti ca este o insula perfecta! Unde exista insule perfecte?”

“Ahaaaaaaa !!! Intr-o lume perfecta, am inteles”

“Exact! Si intr-o lume perfecta nu exista oameni care sa vina in locuri in care nu au fost invitati, chiar daca locurile alea sunt nepazite!”

“Pai atunci de ce mai ai nevoie sa te retragi? Lume perfecta in cazul asta inseamna si oameni perfecti, clima perfecta, zgomotul perfect…. Nu inteleg de ce ar mai trebui sa existe insula asta intr-un univers uman perfect !”

“Oooffffffff……….. Tu si logica ta nu aveti ce cauta azi la mine pe insula. M-as retrage pentru ca asa sunt eu, nu am nevoie de motive logice pentru toate gandurile/actiunile mele! E bine??”

“E …….. perfect !!” rase el , si urmarit de privirea ei rasfatat-imbufnata se intinse  sa umple paharele cu vin.

Lasă un răspuns

