Intre „mai mult” si „asta-i tot”

Mi s-a intamplat de vreo cateva ori (nu multe, cateva) sa mi se spuna „tu esti mai mult de atat”.

Si de-atuncti tot stau sa ma intreb daca intr-adevar arat , dau eu mai putin decat totul care sunt?  sau persoanelor care mi-au zis asta nu le ajung atata cata sunt ?  Poate au simtit vreo potentiala eruptie de EU, latenta, tinuta inca in frau. Sau poate nu au rabdare sa sape destul, poate vor ca mai mult-ul asta sa fie vizibil asa, oricand si pentru oricine. Sau poate asta e tot ceea ce sunt, si trebuie sa caute ei in alta parte.

Inca nu stiu. Poate nici ei nu stiu.

Lasă un răspuns

