Automatisme

Si iata ca, desi poate in copilariile noastre luminoase in care credeam in Feti Frumosi si happy-ending-uri ne-am promis ca noi nu vom, niciodata, am ajuns sa traim automat. Din inertie. Sa facem lucruri care trebuie facute fara sa ne mai implicam in ele cine stie ce.

Sau poate e totalmente gresit pluralul in care am inceput aceasta capodopera literara. Poate restul lumii isi bazeaza actiunile pe un ireprosabil 100% constient. Eu am realiazt ca nu ma pot lauda cu asta. Cel mai evident a fost zilele astea, cand desi initial am crezut ca voi cadea din picioare din lipsa de somn sau ca ma voi intinde pe mocheta multinationala si voi adormi just like that, mi-am facut bine-merci treaba pentru care sunt platita. Intr-o stare de somnolenta cum rar am mai trait (sau oricum, nu pentru atatea zile la rand), intr-un superb autism social , cu gandurile nu stiu exact pe unde si cu sufletul in tandari din varii motive mi-am facut treaba de apasator-de-butoane-cu-cifre-pe-ele, si am facut-o chiar bine!

Toata treaba asta m-a facut sa ridic intrebator-mustrator din spranceana catre propria-mi persoana. Ei da, se poate! Cu putin exercitiu o sa imi iasa si asta asa, din poignet, fara sa ma mai gandesc la ea. Deocamdata a cerut un pic de efort, suficient cat sa ma faca sa ma intreb unde mama naibii sunt EU in combinatia asta. Sunt eu cea care munceste cifre din inertie? Evident inca mai sunt si cea care a ridicat spranceana. Din fericire. Asta ma face sa sper ca nu e totul pierdut. Desi, la naiba, speranta a inceput sa nu mai insemne mare lucru pentru mine.

 Sau poate e totusi doar de la oboseala crunta. Asa ca imi fac mie insami o promisiune. Maine dimineata am sa simt aroma si gustul cafelei. Si am sa fac iar reflectii legate de recipientul din care o beau, cu comparatii intre posibilele variante de. Stiu, la prima vedere nu e cine stie ce promisiune, insa se intampla sa cred mai mult in lucrurile facute incetisor si temeinic. Parca au mai multa stabilitate decat boom-urile al caror farmec poate disparea inca inainte de a apuca sa te bucuri de ceva.

Lasă un răspuns

