De-ale Biancai

– Mami, vreau sa ma duc in spatiu!

– In care spatiu? Carpato-danubiano-pontic?

– Poftim??

-Nimic. In care spatiu?

– In …… SPATIU! Sa ma uit si eu la planete ….

– Aha, si cand te duci?

– Maine.

– Te intorci pana vin eu de la examen?

– Eu vorbesc serios ca ma duc in spatiu! Cu racheta!

– Si eu vorbesc serios ca am examen! Te intorci din spatiu pana vin eu?

– La ce ora vii?

– Pe la 6.

– Mmmm …. Mai bine ma duc duminica.

– E perfect duminica.

– Da’ nu mergem in lumea Disney?

– Nu duminica asta. Te poti duce linistita in spatiu.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    cartim said,

    Ioana < IOana nu o incurajezi cu nimic sadevina astronaut 😛 auzi la ea "spatiul carpato-danubiano- pontic" p ai iei si la misto pe micuta exploratoare 😛
    Rusinica 😛

  2. 2

    Ioana_du said,

    Pai nu o iau mai la misto, vreau sa se exprime clar copchilu’, atata tot! 😀

  3. 3

    Pai suntem in spatiu. Ne miscam cu planeta prin el.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Da, dar ei nu-i convine asa. Ea vrea sa vada planetele aliniate frumos, ca la televizor. Sa se plimbe printre ele cu o racheta mica si ele sa arate ca niste mingii de fotbal. Stiu eu sigur ca asta vrea, am vazut nistye desene animate in acest sens.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

