2 luni si ceva

A trecut ceva timp de cand am inchis blogul asta. A trecut si placut si chinuitor, si repede si incet.  S-au intamplat multe si in acelasi timp nu s-a intamplat nimic. Am invatat cate ceva si am si pierdut pe masura. Sau poate chiar peste?

Nu am sa fac aici vreun bilant, nu se va gasi nicio forma de P&L prin paginile mele. Mi s-ar parea in acest moment o idee proasta. Probabil ca mereu pierdem si castigam cate ceva, si daca stam sa le contabilizam s-ar putea sa ne scape din vedere ceva esential: uitam sa traim. 

Singura chestie (sau una din putinele, nu-mi dau seama acum) pe care mi-o propun este sa nu mai conceptualizez tot. Nici macar sa nu mai incerc sa o fac.  Fara conceptualizari poate insemna uneori fara etichete, si eu fix asta imi doresc. Sa traiesc , sa ma bucur de prezenta cuiva asa cum este imi aduce uneori mai mult decat daca as sta sa ma intreb „mai, dar noi ce avem? ce NU avem? ce este si ce NU este relationarea asta?”.

Asa si in ceea ce priveste blogul. De ce m-as intreba ce imi aduce si ce nu imi aduce ? Blogul asta e pentru mine un fel de traire. Am sa scriu in el cand am chef, cat am chef si mai ales CE am chef.

Daca se vor gasi persoane care sa gaseasca placere citindu-l nu pot decat sa ma bucur.

12 răspunsuri so far »

  1. 1

    Dan Iancu said,

    asta cu bilanturile imi aduce aminte de editiile definitive lansate de autori 🙂 parca de la lansare ii cazam in copirseu. intrebare. pina la „pauza” ai avut vreo obligatie cu blogul? nu de alta, dar e pacat sa fie altfel decit cu chef 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Da mai Dane, ma apucase la un moment dat ca TREBUIE sa scriu, ca TREBUIE sa ma arat vesela, ca TREBUIE sa fiu tonica … etc.

    Na, nu as fi destul de femeie daca nu m-ar mai „pali” din cand in cand cate o din asta metafizica :))

    Ma bucur mult ca mai treci pe aici 🙂

  3. 3

    Dan Iancu said,

    mare greseala:) nu trebuie nimic nici macar blogul daca nu e cu chef de el. 🙂

    p.s. aia cu femeia si depresia las-o, te rog io.

  4. 4

    Ioana_du said,

    Le-am lasat. Pe amandoua.
    Sunt un barbat plin de optimism. Merge? 😀

    Maine-poimaine mai bag un episod de telenovela si se rezolva totul 😛

  5. 5

    Dan Iancu said,

    da o femeie optimista ce are? draci pe mneaiei? :)))

  6. 6

    Ioana_du said,

    O femeie optimista?? Exista asa ceva? S-a, cum ar veni, inventat?? Ptiu darce, apai si eu de ce nu am stiut? 😛

  7. 7

    Dan Iancu said,

    evident ca exista 🙂 eu am tot intilnit. de aia mi-au dat unele papucii, ca sa nu stea cu un depresiv ca mine 🙂

  8. 8

    Ioana_du said,

    Hai mai, pai ce optimism e ala care nu rezista la un pic de provocare depresiva??? :))

  9. 9

    Dan Iancu said,

    dupa cum se vede din autobiografiile mele romantate, adica volumele de poezie…

  10. 10

    Ioana_du said,

    😛

  11. 11

    Oameni care se bucura pentru tine.
    Si carora le pasa.
    Sunt mai multi, ai sa vezi!

  12. 12

    Ioana_du said,

    M-ar bucura 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

