Fara calorii!

De prea mult timp deja incep sa ma vindec de cea mai crunta depresie in care m-am aflat vreodata. O depresie evidenta pentru toate persoanele din jurul meu carora le pasa macar la nivel minim de ce mi se intampla, asa ca tot primesc sfaturi.

Nu mai vreau sfaturi gen „plimba-te”, „asculta muzica”, „scrie”, „joaca-te cu Bia”! Ce ma roade pe mine este dincolo de toate astea, si acest gen de sfaturi ma enerveaza si mai tare. E ca si cum ai vedea un om al naibii de bolnav si i-ai intinde o bomboana, in ideea ca nu-l vindeci dar macar pentru doua minute va avea un placut gust fructat sau whatever pe cerul gurii.

Nu de bomboane am eu nevoie. Apreciez bunele intentii cu care imi sunt oferite, dar nu ma ajuta deloc.

17 răspunsuri so far »

  1. 1

    Dan Iancu said,

    un balot de paie, un vermorel, o basca la doamna? 🙂

  2. 2

    Ioana_du said,

    Asa, asa :)):))

    Da’ niste soare nu ai? Si vreo …. 20 de grade, asa? 😀

  3. 3

    Codru said,

    ce ai ma ? du te si vezi un film, o sa ti prinda bine ! 😀

  4. 4

    Ioana_du said,

    Da ma, si in drum spre film iti dau o mama de bataie zdravana :))
    Asa, din prietenie! ce, nu vrei sa nu mai fiu depresiva??? 😀

  5. 5

    Codru said,

    blogger depresiv si nemultumit ?? ce noutate ! 😀 asa ceva nu exista. e un mit. ca yeti, ma. 😀

  6. 6

    Ioana_du said,

    Yeti e un mit ?????

    La naiba!!! Na, ca iar ma apuca depresia acuma. I hope you’re satisfied! 😀

  7. 7

    Dan Iancu said,

    soare mi-as face si eu rost ca intrai la pompe funebre si nu gasii niciun aspersor 🙂 da macar io scriu la un volum mai noar 🙂 si-mi iese 🙂

  8. 8

    Ioana_du said,

    Moah, daca imi venea ideea sa scriu si eu un roman noir in perioada asta ….. cred ca „bateam” toate povestile cu vrajitoare rele scrise pana acum :)):)):))

  9. 9

    costiman said,

    nu-ti dau nici un sfat, nici nu am stiut ca ai fost bolnava de depresie , trebuia sa intuiesc, ca si Mona era bolnava de compresie,nu-ti mai spun nimic, de fapt nici nu stiu de ce am intrat aici.Da’ daca tot am intrat , hai bine-ai revenit!!!!!

  10. 10

    Dan Iancu said,

    pai de ce nu scrii? ce faci? tricotezi burlane? 🙂

  11. 11

    Ioana_du said,

    Costimane, multam fain!
    Cat despre depresie si compresie…… na, a fost un moment de comuniune sufleteasca feminin depresat-compresata . Na, ce sa facem si noi! :))
    Aici ai intrat pentru ca scriu fabulos inspre genial, asa. Modestamente vorbind :D:D:D

    Dane, pai o sa le scriu mai, sa vedem ce iese 😀

  12. 12

    Dan Iancu said,

    pai asta si vrea colectivul:) la munca:)

  13. 13

    Ioana_du said,

    Asa o sa faca fata.

    Deocamdata insa astept sa scapam de audit, episodul 29546 (zis si „Auditul se intoarce”).
    Na, trebuie sa traiasca si astia din ceva. Daca nu le-a placut cartea …. stau si pescuiesc in hartiile celorlalti ……..

  14. 14

    Dan Iancu said,

    nu le-a placut nici septicul… 🙂

  15. 15

    Ioana_du said,

    Astora nu le place nimic!

  16. 16

    Cui pe cui se scoate.
    Cum scapi de o depresie?
    Cu o depresie si mai mare!
    Inca-i bine! 🙂

  17. 17

    Ioana_du said,

    Da, si incet-incet ajung nevindecabila. 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

